Gå til innhold

Toppen av bryllupskaken?

August

Anbefalte innlegg

Og vi sparte toppen, den ligger i fryseren og venter på vår 1 års bryllupsdag - dette skrev TUSENFRYD i en annen tråd. Hva mener hun? Skal hele den øverste kaken av en f.eks. tre-etagers kake spares? Hva hvis gjestene spiser den da? Har ikke hørt om dette før jeg, er det noen som vet?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest KristinK

Har hørt at denne egentlig skal spares ja. Koselig tradisjon spør du meg. Håper for all del ikke det blir spist så mye kake at det ikke blir noe igjen. Men skjer det er det jo ikke full krise akkurat!

KristinK smile.gif - Vi gifter oss 10.august 20021212[ Dette Innlegg er endret av: KristinK den 2002-03-30 14:02 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Dette har jeg også hørt men begge svigerinnene mine gjorde dette med kransekaka. Men det er sikkert veldig koselig å gjøre det med bryllupskaka også.

LYkke til!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi... der fikk du noe å tenke på... vi hadde en enorm flat kake som var et stort hjerte. Og på toppen en bitteliten "hybel"...et lite hjerte som stod ver med et stativ... vanskelig å forklare... så dette var ingen tradisjonell 3 etasjers kake. Jeg vet ikke hvor stor toppen er på sånne, men vår var i alle fall ikke så stor.

Hvor fikk vi det fra at vi skulle spare på denne? Tror noen sa at vi måtte ta vare på et kakestykke... og siden toppen var så fin og liten og grei å ta vare på, så gjorde vi det sånn.

Klem fra Tusenfryd hoppe.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Tusenfryd den 2002-03-30 13:58 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...