Gå til innhold

Privat psykolog i Trondheim

Gjest TS

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest_gjest_*

synes de er flinke på total consult.

men kommer jo helt an på hva det er som gjør at man trenger psykologhjelp.

selv går jeg for angst (kognitiv terapi, avspenning etc).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Unngå for all del Eva Mohn!!!!

Hun baserer sine råd og sin veiledning kun på egne meninger, ikke på kunnskap og den siste forskning.

Som medisinstudent så har jeg en del kunnskap om det jeg konsulterte henne om, når jeg påpekte hull i hennes kunnskap ved å henvise til konkret forskning så var svaret hennes at all annen forskning støttet hennes synspunkter.

Ikke en gang kunne hun underbygge sine påstander, samt at hun tilla personer egenskaper som de ikke har.

Og jeg har heller aldri vært borti en så sex fokusert person før.

Som om ikke alt dette var nok, så dro hun ut tiden og forlangte at vi fullførte samtalen, på denne måten så endte jeg opp med å måtte betale for 2.5 konsultasjoner. Dette på tross av at jeg kun hadde bestilt en 45 min konsultasjon.

Jeg har ingen respekt for den jobben Eva Mohn gjør!

Hun påtvinger andre sine synspunkter i kraft av han hun har kunnskap som psykolog, og hun dro ut konsultasjonen og ville ikke avslutte slik at jeg måtte betale 2.5 ganger det hun oppga når jeg bestilte siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Er ikke hun sexolog?

Synes jeg har hørt på det radioprogrammet hennes...

Hun har jo peiling på sex og samliv da, men som psykolog vet jeg ikke om hun hadde vært det beste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...
Er ikke hun sexolog?

Synes jeg har hørt på det radioprogrammet hennes...

Hun har jo peiling på sex og samliv da, men som psykolog vet jeg ikke om hun hadde vært det beste

heia dåke rådville menneske rundt omkring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heia dåke rådville menneske rundt omkring...

Virke så alle sliter. Er der ingen som har eit harmonisk forhold eller harmonisk liv..Gud ka me kaver. Med ønske fra meg at alle fekk fred i sjela si, ro og trygghet..puh. ønske dåke menneske der ute en inderleg fred ...

klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virke så alle sliter. Er der ingen som har eit harmonisk forhold eller harmonisk liv..Gud ka me kaver. Med ønske fra meg at alle fekk fred i sjela si, ro og trygghet..puh. ønske dåke menneske der ute en inderleg fred ...

klem fra meg.

Ser ut til at vi mennesker trenger hverandre...og me roter det til for hverandre...skulle ønske at jorda var litt mindre egoistisk... eg ønske det..får ikke sex, for lite eller for mye av alt, reva henge laus uansett,,,me blir jo aldri fornøyde...jo den dagen me ikkje er her mer,,da blir det stillt...viss me ikkje begynne og mase i himmelen da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Maria86
;) Jeg og typen min var hos Eva Mohn og det var det flotteste vi har vært med på. Jeg er selv lege og min mann er økonom og vi hadde skikkelige store problemer med barneoppdragelse, uenigheter om husarbeid og sevsagt lite sex. Hun greide å rydde i det vi strevde med og se at det var håp. Jeg er Eva evig takknemlig for at hun hjalp oss.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kåre_*

Eva Mohn er cand.polit. og familieterapeut. Jeg gikk sammen med henne på universitetet og studerte da mellomfag psykologi med henne. Etter det tok hun sexologiutdanning i Danmark. Hun er både folkelig og ærlig, akkurat som meg selv selv om jeg bare er en helt valig psykolog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Har dere noen å anbefale?

Vil helst ha noen med lang erfaring og som virkelig er flink.

Jeg kan anbefale Kristin Berre Ørjasæter, men hun er ikke privat. hun er på østmarka poliklinikk, men oh my god. hun er det mest fantastiske menneske og terapaut i hele verden. hun driver med skjematerapi for det meste da, det er ganske så konkretisert, og det er veldig deilig... den terapiformen er fantastisk.

hun er rett å slett rådyktig!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og når det gjelder eva mohn så tror jeg nok hun er best som sexolog. mannen hennes er fastlegen min og han har alt for mange pasienter så det er umulig å få time. trenger du akutt time får du det om to-tre uker.... så kjører de rundt i porche cayenne da.

Min helt private oppfatning de er begge mer opptatt av å tjene penger enn å hjelpe folk. men det skal å sies at jeg ikke kjenner de privat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 3 måneder senere...
Gjest Martin R.

Snakker du helt sant nå? Akutttime er samme dag. Har selv Evas mann som fastlege og han er veldig hjelpsom. Du kan vel skifte fastlege om du er så misfornøyd? Bare å fylle ut skjema det. Og har du hørt om noen som ikke er interessert i å tjene penger? Du er kanskje en idealist selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
Annonse
  • 2 år senere...
Gjest lille line

Jeg har fått utrolig god hjelp av Andreas Nordstrand på Aleris. Har vært hos flere psykologer uten å få hjelp (angst og depresjon), men dette var helt anderledes. Veldig fokuserte timer fra første minutt, det var tøft, men følte meg endret som person etter hver time. Vi snakket ikke så mye om symptomer og hjemmeoppgaver slik jeg var vant til fra andre. Her var det rett på sak og masse om hvem jeg er og vanskelige følelser. Følte meg veldig forstått! Han jobber vist med en intensiv form for psykoanalyse eller noe, virket i allefall veldig opptatt av forsking også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Hei!

Har lenge vær plaget med angst... Fikk rivotril og sto på det ett års tid. Fungerte kjempebra, men ville prøve meg uten. Har vært uten i 4 mnd. Men nå vet ikke hva jeg skal gjøre. Fastlegen skriver nå bare ut sobril, vallergan og andre ting som gjør at man blir helt zombie.

Noen forslag på hva jeg skal gjøre? Hvordan jeg kan få rivotril? Eller noe annet som fungerer? Har prøvd det meste! Ble utredet av psykiater også, og ham synes rivotril var en god medisin for meg. Men nå er jo han ikke en del av dette.

Forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
Gjest Kurt Erik

Hei!

Har lenge vær plaget med angst... Fikk rivotril og sto på det ett års tid. Fungerte kjempebra, men ville prøve meg uten. Har vært uten i 4 mnd. Men nå vet ikke hva jeg skal gjøre. Fastlegen skriver nå bare ut sobril, vallergan og andre ting som gjør at man blir helt zombie.

Noen forslag på hva jeg skal gjøre? Hvordan jeg kan få rivotril? Eller noe annet som fungerer? Har prøvd det meste! Ble utredet av psykiater også, og ham synes rivotril var en god medisin for meg. Men nå er jo han ikke en del av dette.

Forslag?

Jeg sjønner hva du snakker om. Jeg var selv hos mannen hennes og fikk hjelp for angst. Så var jeg i en ulykke og har fått PSTS og ME. Jeg fikk tips om Eva Mohn og fikk hypnose av henne. Det var litt skummelt. Jeg gikk på sobril, rivotril, valium. Jeg var nok smådopa ja. Nå bruker jeg ingenting. Hun har lært meg selvhypnose. trodde ingenting på det selvsagt. Jeg er tross alt en ingeniør. Nå har jeg det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...