Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

I natt, ca klokken 02.00 våknet jeg av at høy musikk fra kjøkkenet. Jeg sto opp og fant ut at den lille kjøkkenradioen hadde skrudd på seg selv. Det har skjedd en gang før også.

Forklaring anyone???

Videoannonse
Annonse
Skrevet
I natt, ca klokken 02.00 våknet jeg av at høy musikk fra kjøkkenet. Jeg sto opp og fant ut at den lille kjøkkenradioen hadde skrudd på seg selv. Det har skjedd en gang før også.

Forklaring anyone???

Drittradio av dårlig kvalitet. Kjøp ny.

Skrevet

Enig med de andre. (Men ville beskymret meg litt om kontaken var ute og det ikke var noen batterier i.)

Gjest Tweek
Skrevet

Jeg våknet på natten engang og av det jeg trodde mobilen som vibrerte av at det ringte, men det var bare vibratoren som hadde skrudd på seg selv i skuffen som lagde bråk

Skrevet
Jeg våknet på natten engang og av det jeg trodde mobilen som vibrerte av at det ringte, men det var bare vibratoren som hadde skrudd på seg selv i skuffen som lagde bråk

"Let me out! I wanna play!"

Skrevet

Forklaring anyone???

Kort strømbrudd, lynnedslag, variasjon i spenningen, hva som helst.

Gjest Talula
Skrevet

Er det alarm/vekkerklokke på kjøkkenradioen som kan ha blitt slått på?

Hadde et stereoanlegg en gang som oppførte seg slik, da hadde jeg klart å skru på en alarm, antakelig når jeg forsøkte å stille inn klokka i displayet.

Skrevet

Jeg tror nok heller at det var et spøkelse som slo den på. :sjarmor:

Skrevet

Høyst sannsynlig så er det en feil på radioen.

Har du opplevd andre ting i huset?

Skrevet

Har du katt kan den ha gått inntil kontakten, ellers er det plenty av mulige forklaringer, og den rette forklaringen er helt naturlig.

Skrevet
Jeg tror nok heller at det var et spøkelse som slo den på.  :sjarmor:

Ja dette er jo den mest logiske forklaringen :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...