Mrs B Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 Noen som har noen tips til hva jeg bør gjøre, og IKKE gjøre uka eller to før bryllupet? Vil ikke ha trynet fullt av kviser på bryllupsdagen! Har hørt at hvis man tar ansiktsmaske dagen før kan man få kviser? Hjelp!!
dront Skrevet 25. mars 2007 #2 Skrevet 25. mars 2007 (endret) Ja, jeg får i hvert fall av og til noen kviser rett etter (en-to dager) å ha tatt ansiktsmaske, så ville gjort det noen dager før i stedet. Ellers unngå fyll, usunn mat, mat du ikke tåler og gjerne melk i større mengder dagene rett før. Det er det jeg kommer på Ja, og behandling hos hudpleier bør vel også legges en stund før fordi man kan få endel urenheter i uka/ukene etterpå, tror jeg. Edit: Altså unngå melk. Jeg får i hvert fall litt rar hud av melk. Endret 25. mars 2007 av dront
Gjest Vampyra Skrevet 26. mars 2007 #3 Skrevet 26. mars 2007 Noe av det viktigste er å unngå å klemme ut sorte prikker osv dagen før. Det har jeg en lei tendens til å gjøre før store fester og ender alltid opp med store kviser strategisk plassert. Prøv deg frem i tiden før bryllupet med masker og rensing og se hvordan din hud reagerer på det. Min hud er alltid veldig fin dagen etter masker
Deidre Skrevet 26. mars 2007 #4 Skrevet 26. mars 2007 Spis mest mulig "ren" mat - økologisk/uten konserveringsmdler. Unngå sukker og salt. Drikk masse rent vann! Lykke til
Latsekken Skrevet 26. mars 2007 #5 Skrevet 26. mars 2007 Som folk sier: unngå fyll og ikke klem. Og prøv med zink-tilskudd.
dront Skrevet 26. mars 2007 #6 Skrevet 26. mars 2007 Prøv deg frem i tiden før bryllupet med masker og rensing og se hvordan din hud reagerer på det. Min hud er alltid veldig fin dagen etter masker ← Min erfaring er at noen rensemasker fører til kviser rett etterpå, mens fuktighetsmasker som avocado/honningmaske gir fin hud uten fare for urenheter. Men enig i at det er lurt å prøve seg fram, hud er personlig og sært, virker det som
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå