Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Keycha
Skrevet

Noen som vet om gode bh-er uten stropper som finnes for oss med store bryster? Er så mange topper jeg har lyst å gå i, men som jeg ikke kan bruke pga stroppene på de andre bh-ene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener min søster som bruker 65F eller FF har en fra Fantasie som hun liker veldig godt. Jeg ser at Figleaves har et rimelig godt utvalg.

www.figleaves.com

Skrevet

De har noen utrolige gode på bravissimo..Og figleaves. Husker ikke navnet akkurat nå..kan sjekke etterpå ;)

Skrevet

Spørs hvilken str du bruker - hva du mener med stor? Men - jeg har en i fra Lindex i str 75DD som sitter som støpt under stroppeløse kjoler/halterneck. Var smalere enn vanlig rundt, for kjøpte samtidig en bh i 70F i en annen modell de har. Kostet 199kr tror jeg, så ingen stor investering.

Skrevet
Spørs hvilken str du bruker - hva du mener med stor? Men - jeg har en i fra Lindex i str 75DD som sitter som støpt under stroppeløse kjoler/halterneck. Var smalere enn vanlig rundt, for kjøpte samtidig en bh i 70F i en annen modell de har. Kostet 199kr tror jeg, så ingen stor investering.

Den har jeg også. Veldig god og sitter fint uten stropper :) Finnes i hvit, hudfarget (som ser naturlig ut) og svart.

Skrevet

bare sørg for å ha smaalt rundt og FULL cup i et godt materiale som ikke gir etter...

ebay.co.uk er et greit sted å få tak i! Og ikke minst billig.

Jeg kan ikke feks ha freya pga da bare detter de ut..

Gjest Keycha
Skrevet

Jeg bruker str 85 E troooor jeg... Skal sjekke ut den internet siden. Men brystene mine er samtidig litt "tunge".. :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...