Gå til innhold

Jack Sparrow

Gjesten29

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper den blei bedre enn toeren, for den synes jeg ikke noe om. Den første filmen var jo så bra, så synes det er leit at de må lage dårlige oppfølgere. Men film nummer to ar jo bare et mellomstykke da. Gleder meg veldig, for Johnny Depp er jo så fin! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, gleder meg :hoppe:

Jeg er en stooor fan av Jack Sparrow (Johnny Depp...:sikle: ), men i to'ern synes jeg faktisk Orlando Bloom gjorde seg som sjørøver han og :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes 2 eren var fantastisk bra og filmusikken helt magisk, spesiellt vuggevisen som spilles når o b stikker av med nøkkelen når "harglemthva hanheter" sover. Dessuten var kanibalene som Jack løper fra på stranden morsomme :ler: ¨

Synes historien om sjørøveren som gravde ned hjertet sitt for en ulykkelig forelskelse er kjempebra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes 2'eren var bra jeg! Ikke alle visste at filmen var delt i to, så de ble naturlig nok litt skuffa ( "Hæ? Slutta den SÅNN?" ). :ler: Gleder meg til fortsettelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Æsj, at dere kan objektivisere menn på denne måten :grine: Verre enn hvordan menn ser på kvinner i pr0n altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg også! :hoppe: Synes toeren var veldig bra, og musikken er helt fantastisk! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...