Gjesten29 Skrevet 25. mars 2007 #1 Del Skrevet 25. mars 2007 på Norske kinoer Gleeeede seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 25. mars 2007 #2 Del Skrevet 25. mars 2007 Vet du når? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimbila Skrevet 25. mars 2007 #3 Del Skrevet 25. mars 2007 Var vel i slutten av mai. 24. eller noe. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 26. mars 2007 #4 Del Skrevet 26. mars 2007 Håper den blei bedre enn toeren, for den synes jeg ikke noe om. Den første filmen var jo så bra, så synes det er leit at de må lage dårlige oppfølgere. Men film nummer to ar jo bare et mellomstykke da. Gleder meg veldig, for Johnny Depp er jo så fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 26. mars 2007 #5 Del Skrevet 26. mars 2007 Gledegledeglede seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 26. mars 2007 #6 Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg syntes 2'eren var bra jeg! Skikkelig eventyrfilm!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillie Skrevet 26. mars 2007 #7 Del Skrevet 26. mars 2007 Å, gleder meg Jeg er en stooor fan av Jack Sparrow (Johnny Depp... ), men i to'ern synes jeg faktisk Orlando Bloom gjorde seg som sjørøver han og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten29 Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg synes 2 eren var fantastisk bra og filmusikken helt magisk, spesiellt vuggevisen som spilles når o b stikker av med nøkkelen når "harglemthva hanheter" sover. Dessuten var kanibalene som Jack løper fra på stranden morsomme ¨ Synes historien om sjørøveren som gravde ned hjertet sitt for en ulykkelig forelskelse er kjempebra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maksprell Skrevet 27. mars 2007 #9 Del Skrevet 27. mars 2007 Gleder meg mest til å se Keith Richards i filmen..må jo bare bli bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 28. mars 2007 #10 Del Skrevet 28. mars 2007 ÅÅhh! Gleder meg masse. Mest av alt til å se Orlando Bloom, han synes jeg er til å spise opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mediocre Skrevet 28. mars 2007 #11 Del Skrevet 28. mars 2007 Synes 2'eren var bra jeg! Ikke alle visste at filmen var delt i to, så de ble naturlig nok litt skuffa ( "Hæ? Slutta den SÅNN?" ). Gleder meg til fortsettelsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DyneTryne Skrevet 30. mars 2007 #12 Del Skrevet 30. mars 2007 Æsj, at dere kan objektivisere menn på denne måten Verre enn hvordan menn ser på kvinner i pr0n altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 30. mars 2007 #13 Del Skrevet 30. mars 2007 Jeg gleder meg også! Synes toeren var veldig bra, og musikken er helt fantastisk! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå