Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest grønnsåpe
Skrevet

Emnebeskrivelsen sier vel sitt :ler:

Hva slags blad leser du ?

Personlig leser jeg Woman og Det Nye. Noen ganger Cosmopolitan.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg leser Det Nye, iForm, Se og hør og Woman. Abbonementet på Woman har jeg sagt opp da det ikke er et blad jeg liker spesielt godt, men leser det inntil videre.

Endret av Skya
Skrevet

Jeg leser Det nye,shape up,woman,cosmopolitan....

Skrevet

Henne, Woman, Tique og Costume.

Skrevet

Har abonnert på DetNye og leser engelske Hello! nå og da.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Amerikanske InStyle og BoligLiv (dansk).

Skrevet

Litt mange er jeg redd. Det Nye, Cosmopolitan, Woman, In-side, costume, , av og til mag og se og hør, ser i hjemmet (mamma har det)

Skrevet

Engelske blader som Marie Claire og Red samt engelske matblader som Delicios og Olive.

KK og Henne av og til.

Abonnerer på Spis Bedre, men er ikke helt 100% fornøyd så sier det vel opp.

Skrevet

Elsker Cosmopolitan (MÅ ha det hver måned :sjenert: ) Også abonnerer jeg på Det Nye, men Cosmopolitan liker jeg bedre da!

Skrevet

Elle, noen ganger Henne, Kamille og diverse interiørblader.

Gjest -eline-
Skrevet

Litt for mange for å være ærlig. Er heldigvis ikke alle jeg kjøper hver gang, kommer litt an på humør og lommeboken. Skal vi se: Design Interiør, Bonytt, Bo Bedre (no), Frame, Kreative Kvinner, Elle (uk), Costume, KK, Appetitt, BBC Good Food... Og en haug andre når det frister... :sjenert:

Skrevet

DetNye, Woman, Mag, Cosmopolitan, SeogHør, Iform

Skrevet

Jeg er så heldig at jeg får det jeg vil av norske ukeblader på jobben, så blar gjennom ganske mange hver måned. Men har konkludert med at for meg er de beste bladene Henne, Elle og Costume. Henne er best på innhold, Costume på mote og Elle bare liker jeg :)

Av interiørblader er nok favoritten Interiørmagasinet, med Bonytt på andreplass.

Liker også godt National Geographic.

Noen ganger kjøper jeg britiske InStyle. Spesielt før jeg skal til England (kjekt for å oppdatere seg på hvor man skal shoppe den sesongen...)

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Abonnerer på DetNye og Woman, leser også Cosmopolitan, men prøver å kutte ut de to sistnevnte. Holder i grunn med ett blad når det er så bra som DetNye, synes jeg :)

Skrevet

Abonnerer på Det Nye og Mamma. Eller så leser jeg Elle, Kamille og innimellom noen interiørblader, synes det nye som kom på markedet nå var bra. Rom 123 tror jeg det het...

Skrevet

Abbonerer på Det Nye, også leser jeg Cosmopolitan innimellom. Kjøper også Foreldre og barn noen ganger. I tillegg kjøper sambo Rocky hver gang, og det blir til at jeg leser det også! :)

Skrevet

Jeg leser nesten alt av både norske og utenlandske interiørmagasiner. I tillegg abbonnerer jeg på IFORM. Kjøper av og til KK, Kamille og ShapeUp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...