womanpower Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 Hei. I trondheim - mormorstua, der kan man drikke vin til 100 kr pr. flaske! et kjempekoselig sted!!.... gamle møbler etc, mormoraktig! ;D hver torsdager og lørdager til kl 00.00 (unge mennesker/studenter) Finnes det liknende i Oslo???
dront Skrevet 25. mars 2007 #2 Skrevet 25. mars 2007 Jeg vet det lå et skikkelig billig sted i Storgata, men husker ikke hva det het(er). Eksisterer Elvis fortsatt? Der var det i hvert fall billig. Og Stargate? Men ingen av disse stedene har i nærheten av hjemmekosligheten på Mormors, bare så du er forberedt.
womanpower Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. mars 2007 Jeg vet det lå et skikkelig billig sted i Storgata, men husker ikke hva det het(er). Eksisterer Elvis fortsatt? Der var det i hvert fall billig. Og Stargate? Men ingen av disse stedene har i nærheten av hjemmekosligheten på Mormors, bare så du er forberedt. ← Takk Synd at Oslo har ikke mange bra, Trondheim slår alle ;D ikke hørt om de stedene, men skal finner det ut! :D
Hobgoblin Skrevet 26. mars 2007 #4 Skrevet 26. mars 2007 Vin til 100 kr pr flaske kan du nok bare drømme om i Oslo, dessverre! Det ligger vel nærmere på 45 ++ pr glass... På Champagneria kan man (kunne man?) få cava til 28,- kr glasset. Nå drikker jeg mest øl ute, og på Grønland er det ganske mange billige steder. Men billig = brunt, og brunt = halvgamle alkiser.
Gjest Pet Skrevet 26. mars 2007 #5 Skrevet 26. mars 2007 Og Stargate? ← Det var jeg i går og drakk pils til 33 kr halvliteren i sola!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå