Drua Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 Er det fortsatt stuerent å bruke leggings under kjoler og til halvlange tunika'er til sommeren? Det er mange kjoler/tunika'er der ute som jeg egentlig synes er litt korte, og i mange tilfeller er fine med bukse under, men til sommeren blir det jo varmt og da kan det kanskje passe med leggings som går til midt under knærne/midt på leggen? :klø:
Gjest Dallandra Skrevet 25. mars 2007 #2 Skrevet 25. mars 2007 Jeg syntes det der var dritstygt i fjor og synes fortsatt det. Men det er nå meg da. Jeg foretrekker å ha en vanlig shorts under. Da slipper jeg iallfall å vise trusa Men så har jeg kanskje et litt avslappet forhold til hva som er stuerent og ikke også?
Drua Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. mars 2007 (endret) Jeg synes ikke det var så fint i fjor jeg heller, men kjenner jeg er litt på gli faktisk Tenkte på at jeg kunne ha shorts under jeg også, men det blir jo unektelig litt mer klumpete? Endret 25. mars 2007 av Drua
Quirky Skrevet 28. mars 2007 #4 Skrevet 28. mars 2007 Jeg ser det utstillingsvinduene i de store kjedene fortsatt, så regner med at det iallefall blir å få kjøpt i år. Jeg gikk med det selv i fjor, men vil ikke bruke det i år. Ser på det som fullstendig "utbrukt".
Gjest StockDama Skrevet 28. mars 2007 #5 Skrevet 28. mars 2007 du kan kjøpe jente "boksere" ? de som er litt feminine, men som fortsatt dekker det som trengs =p
Grønt blad Skrevet 28. mars 2007 #6 Skrevet 28. mars 2007 Jeg syntes det der var dritstygt i fjor og synes fortsatt det. Men det er nå meg da. Jeg foretrekker å ha en vanlig shorts under. Da slipper jeg iallfall å vise trusa Men så har jeg kanskje et litt avslappet forhold til hva som er stuerent og ikke også? ← Enig. Har aldri hatt sansen for det!
cocco Skrevet 29. mars 2007 #7 Skrevet 29. mars 2007 Personlig syns jeg at det er penere med tights enn leggings. Men da dekker man jo og til bena, som med bukse fordi om de er tynnere. Leggings var helt klart det "store" for mange i fjor, men blir jo ikke det denne våren/sommeren. Men om du trives med det, og føler deg komfortabel med det, så er du nok ikke alene om å gå litt med det denne sesongen og
Gjest Tweek Skrevet 29. mars 2007 #8 Skrevet 29. mars 2007 Jeg syntes det er litt fint jeg.. Jeg har ikke gått sånn selv, men så jo mange som gikk med tigts som gikk til midten av leggen sammen med mini kjørt.
cocco Skrevet 29. mars 2007 #9 Skrevet 29. mars 2007 Tights er varianten som går helt ned, leggings slutter på leggen Og ja, jeg støtter den. Det kan være kjempe fint, liker selv å gå med det.
Cottoncandy Skrevet 29. mars 2007 #10 Skrevet 29. mars 2007 Jeg synes det kan være fint under en kjole eller en litt lang tunika, men under skjørt ser det litt rart ut synes jeg. Når det gjelder mote så bruker jeg alltid så lang tid på å venne meg til den, kommer derfor litt etter. I fjor synes jeg leggings så kjemperart ut, mens nå er det pent synes jeg, og jeg bruker det gjerne selv.
Gjest Catwoman Skrevet 29. mars 2007 #11 Skrevet 29. mars 2007 Synes leggings under kort skjørt og tunika er kjempesøtt. Under en litt stram og kort genserkjole, gjerne med belte i livet kan det være skikkelig stilig.
Drua Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #12 Skrevet 29. mars 2007 Tights er helt ned ja, og leggings slutter midt på leggen logisk nok.. *notere* Grunnen til at jeg vurderer å gå med det er at jeg synes endel kjoler og tunika'er blir litt vel korte, og det hjelper ikke med shorts under på en måte... Er treg når det gjelder mote jeg også, bruker lang tid på å vende meg til nye ting. Godt det er flere av oss da, så jeg slipper å være "den eneste" som går med fjorårets
*Dolly* Skrevet 30. mars 2007 #13 Skrevet 30. mars 2007 Usj, ikke bruk dette. Det gjør vondt i øynene mine! de aller færreste kler det. jeg kler det ikke, og retter meg etter det. errr.
Gjest Tweek Skrevet 30. mars 2007 #14 Skrevet 30. mars 2007 Tights er varianten som går helt ned, leggings slutter på leggen Og ja, jeg støtter den. Det kan være kjempe fint, liker selv å gå med det. ← Da jeg bestilte på HM sine nettsider bestilte jeg tights og de gikk til midt på leggene.. Jeg synes det kan være fint under en kjole eller en litt lang tunika, men under skjørt ser det litt rart ut synes jeg. Når det gjelder mote så bruker jeg alltid så lang tid på å venne meg til den, kommer derfor litt etter. I fjor synes jeg leggings så kjemperart ut, mens nå er det pent synes jeg, og jeg bruker det gjerne selv. ← Samme med meg, jeg synte sdet var litt fint i fjor å men som du så tar det litt tid før jeg vender meg til det, og da føler jeg meg så teit hvis jeg beynner med en "mote" rett før den er så vanlig at det er kjedelig og ikke fint lengere.
cocco Skrevet 30. mars 2007 #15 Skrevet 30. mars 2007 Tror disse betegnelsene blir brukt om hverandre uten helt å være riktige. Det "skal" i hvertfall i teorien være sånn at tights skal gå helt ned, og leggings skal slutte på leggen
MuffinTop Skrevet 1. april 2007 #16 Skrevet 1. april 2007 Jeg var på HM i går og dama i prøverommet hadde på seg verdens minste kjole... hun bekreftet mistanken min om at det egentlig var en topp Hun sa også at leggings/tights kommer enda mer i år enn i fjor! Det er jo greit for oss som ligger litt etter... personlig lovet jeg meg selv i fjor, at jeg ALDRI skulle gå med det 80-talls rælet, men nå har jeg kjøpt to par gitt. MEN: Hva er finest? Jeg tenkte: - Kort skjørt: lang tights - Lengre skjørt: kort leggings Hva er riktig?
Gjest Tweek Skrevet 1. april 2007 #17 Skrevet 1. april 2007 Fint at det er flere som går med et i år så kan jeg å det uten å føle meg dumt Men føler meg fryktelig fjortiss ut :
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå