kristiane Skrevet 27. februar 2003 #1 Skrevet 27. februar 2003 Er det noen flere enn jeg som er hekta på data-spill? Og hvilke spill spiller dere? Jeg var hekta på Sims en periode (lang) , og både mannen min og jeg satt oppe i sene nattetimer med Den lengste reisen, skikkelig bra spill
blå Skrevet 27. februar 2003 #2 Skrevet 27. februar 2003 Jeg har akkurat spilt Monkey Island 3 og 4, og jeg synes det var gøy. Ellers så synes jeg også Den Lengste Reisen var kjempe fin. Har nå tenkt til å starte på Myst III Exile.
Loolaa Skrevet 27. februar 2003 #3 Skrevet 27. februar 2003 Har spilt mye Sims, ja! Og Roller Coaster, begynner å bli veldig flinke! loolaa
jordbær Skrevet 27. februar 2003 #4 Skrevet 27. februar 2003 Ohyeah! Spiller DiabloII, The Sims, Sim City4, Harrypotter1, Age of Mythology, Ages of Empire, Dungeon Siege...*sukk*
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 28. februar 2003 #5 Skrevet 28. februar 2003 Heheh, joda, jeg er en skikkelig spill-nerd til tider. Men jeg spiller helst tunge simulatorer hvor du trenger håndbøker på størrelse med pc'en selv. Mine all time favoritter: * Duke Nukem 3D - MASSE morsomme timer med spill i nettverk (1996) * Dreamweb - fantastisk stemningsfylt cyberpunk-spill (1996) * F14 Fleet Defender - min første tunge flysimulator, ble mange timer med det spillet (1994) * Twilight 2000 - et veldig anderledes RPG. (1992) * Grand Theft Auto 3 - Jada, kanskje moralsk forkastelig, men gud så gøy! Ingenting for barn, derimot! (2001) * Jane's F/A 18 - Den beste flysim noensinne! Perfekt for en som elsker fly. (1999) * Microsoft Train Simulator - Jeg kan ikke forklare det, det er bare gøy med tog (2001) * Need For Speed - Eneren er egentlig best i mine øyne, spesielt SE. Toeren var helt feil. Nummer tre ga best spill-opplevelse (flott å kunne lage egne biler). Fireren sugde hest og peis. Porsche-utgaven ble helt feil, mye fordi jeg ikke kan fordra Porscher. Hot Pursuit 2 er kjempegøy, men jeg savner dashbord!) * Baldurs Gate/Neverwinterland - aldri vært noen stor fan av Dungeons & Dragons, men dette var fengene spill. * Police Quest SWAT SE - helt utrolig bra dynamikk! Må prøves! Akkurat nå spiller jeg Unreal 2, virker veldig bra. Liker litt "skyt først, spør etterpå"-spill. WildThing "it's time to kick ass and chew bubblegum!"
Trebarnsmor Skrevet 5. mars 2003 #7 Skrevet 5. mars 2003 Du må virkelig prøve Zoo Tycoon og Roller Coaster Tycoon 1 og 2+ expansion pack.Jeg er så hekta på de spillene.Jeg har Sims,Sims on holiday,Sims unleashed,og det er også veldig artig.Men jeg har meg en pause akkurat nå etter mange timer spilling for dagen:) Jeg synes også Theme Hospital er bra.Som du sikkert forstår liker jeg strategi spill med planlegging og problemløsninger.Noen som vet om lignende spill jeg har nevnt her......PLEASE TELL ME! Sloss-spill og krigs-spill gidder jeg ikke.Jeg liker fargerike spill med masse artig å finne på.
Gjest Zalomine Skrevet 5. mars 2003 #8 Skrevet 5. mars 2003 Jeg har spilt timevis med sims ja. Og med settlers 3 (4'eren likte jeg slett ikke, men dessverre har jeg ikke settlers lengre, det er dypt savnet) Sambo kjøpte Monopoly Tycoon til meg (kosta bare 50 kroner) og det spsilte jeg en del. Men, problemet var det, det var ikke særlig vanskelig, tross alt. og jeg har fullført det, rett og slett (og det tok meg ikke lang tid heller nei) Spilte mye Transport tycoon tidligere, men "gikk lei" det også, merkelig nok. Ellers spiller jeg i tider aktivt Utopia (internettspill, gratis til og med) men akkurat nå har jeg pause derfra også. Jeg spiller ikke noe jeg, for tida. Rett og slett, det tar for mye tid... Men morro er det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå