Gjest Frysepulver Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 Det stod "skriv fullt navn". jeg er jo en lydig sjel, så jeg gjorde det. Greia er at jeg har fire navn, så det ser i overkant mye ut med alle fire navnene... Finner ikke ut hvordan man endrer det - kan man endre det?
7v8 Skrevet 25. mars 2007 #2 Skrevet 25. mars 2007 Uten å ha prøvd selv, ser det ut som om du kan gjøre det ja: Når du er innlogget har du på venstre side MY ACCOUNT. Gå inn der. Nederst på den siden står det CHANGE NAME. Prøv
Gjest Frysepulver Skrevet 25. mars 2007 #3 Skrevet 25. mars 2007 Fikk hjelp av Vampis Takk likevel, navnet er endret
iingvild Skrevet 25. mars 2007 #4 Skrevet 25. mars 2007 Gå på "My Privacy" til venstre og Settings på topp menyen. Litt ned der står det : Change Name You can request to change your name here. We confirm all name changes before they take effect. Sometimes this takes a little while, so please be patient.
Adonia Skrevet 25. mars 2007 #5 Skrevet 25. mars 2007 jeg lurer på om det er mulig å skifte årstall man er født i? kjæresten min klarte å skrive inn feil årstall på sin side, og jeg klarer ikke å finne ut hvordan man skifter det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå