Knøttet Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 må bare få ut litt frustrasjon ... Har så utrolig lyst på baby! Skal gifte oss til sommeren, og forloveden sier hele tida at vi må vente til vi er gift. Hadde det bare vært så vel så hadde jeg vært fornøyd ... Vi er midt i tjueårene, og ingen av os har fast jobb. Jeg jobber i forskjellige butikker dag for dag via et vikarbyrå, og forloveden har en deltidsjobb på en elektrokjede, hvor han jobber alt mellom 10 og 35 timer i uka (som regel mye under 35 timer i uka) og han aner ikke hvordan han jobber uke til uke- han får vite hvordan han skal jobbe ca 1 uke før han jobber. Vi er begge på utkikk etter faste jobber, jeg søker alt jeg kan, og vennene på jobben hans prøver å få han fast ansatt siden han er en stor ressurs på jobben ... men jeg ser ikke for meg at jeg får jobb med det første Men jeg vil så gjerne begynne å prøve jeg også, føler det er alle andres tur før min ...
Smashing Skrevet 25. mars 2007 #2 Skrevet 25. mars 2007 Jeg skjønner godt hva du mener. Har vært verpesjuk siden vi giftet oss i 2003.. Men, det var verdt å vente på. Nå har vi begge fast jobb og har kjøpt oss hus. Det er deilig å vite at det er i orden før den lille kommer..
Mrs B Skrevet 25. mars 2007 #3 Skrevet 25. mars 2007 Begynner å kjenne "suget" selv, så skjønner hva du mener. Vi er heldigvis i den sit at begge har fast jobb (begge fikk fast i fjor), men gifter oss til sommeren så venter til da.. Men kunne godt tenkt meg å begynne nå! Vi er klare, har vært sammen i over 6år, og har akkurat kjøpt oss hus. Venta lenge på dette, vi har ventet til fast jobb og hus var i orden. Litt tryggere sånn, og verdt det syns jeg!
aimee Skrevet 25. mars 2007 #4 Skrevet 25. mars 2007 Jeg vil og ha barn!! Vi skal vente til vi har fått oss jobb i Oslo, som vi flytter til i august. Det er kjipt å vente, og tida går så treeegt. Men som det også blir sagt over her; det e vel verdt å vente til ting er på plass..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå