Gå til innhold

Lag en virtuell deg

Gjest Mzfire

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har jeg prøvd å lage meg selv. Det var ganske gøy, men klærne var ikke akkurat så tøffe.

Jeg ble faktisk ikke så annerledes fra det jeg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var morsomt! Min modell ble ganske lik meg, men jeg ble litt skuffet over de klærne siden kunne tilby. Jeg skal derfor sjekke ut de andre shoppingsidene som benytter denne teknologien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmmm... Min lignet mer på Mia Hundvin enn på meg...

:roll:

Skulle gjerne hatt en sånn kropp i virkeligheten da...

Moro!

Magnhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner dere noen fine klær på disse sidene? Det meste jeg kommer over er temmelig "konete", men så har jeg bare sett over en brøkdel av sidene foreløbig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, det var gøy. Har ikke prøvd klær ennå, bare fått opp style advice:

You look good in everything...

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klips; klarte du å lage med mage da?? :blunke:

Jeg finner ikke så veldig masse fint egentlig. Men det var en stilig kjole der et sted som jeg got kunne tenkt meg, men fant ut at jeg har en nesten lik en her hjemme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg var da veldig så vakker! Var vel egentlig ikke som å se meg selv uten klær, men godt å se "hvordan det kunne ha vært"! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns kroppen lignet veldig på meg da. Men ansiktet stemte ikke helt, men greit nok :) Jeg syns også det var kjedelige klær der, savnet noen som var mer tøffe og ungdommelige. Var bare inne på den collectionen jeg. Men det var gøy da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man går inn på shopping, kan man handle klær og prøve de på "deg selv". En må jo registrere seg på den viritual you siden, og da har man et passord og brukernavn man logger seg inn på de andre shoppe sidene. Dukken, om jeg kan kalle den det blir forskjellig fra den siden en lagde seg..

Der hadde de litt finere klær, men jeg var bare inne på den ene. Litt kjoler og sånn. det var visst en side med brudestas edr også, for de som interessert i det.

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var nesten nifst... :o

Både mannen min og jeg var skummelt "lik oss" - han hadde til og med på "Calvin Klein" bokseren sin... Kult!!! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...