Gjest Edel-Mari Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 den ene mannen "min" trenger hjelp på hårfronten. :ler: han har tynt hår, halv langt, litt nedenfor ørene. han tryggler meg om hjelp til å få det litt rufsete og mer "laid back". han tar nemlig GELE i håret og det blir stivt og legger seg og lager "pinne hår" som går rett ned i midtskill på han. han lurte på om jeg kunne hjælpe han å finne enten en god voks, paste eller noe annet til han? kanskje en leave in kur kan være noe? han sier nemlig at hvis han må bruke voks så må han bruke så mye av det at han ikke er så glad i det. kan noen damer noe om mannehår her?
Wildy Skrevet 25. mars 2007 #2 Skrevet 25. mars 2007 Hva med den myke utgaven av Renati? Det er kanskje paste, eller noe sånt? Brukes med stor sukse her i gården for begge kjønn og alle aldre....
Gjest KATTAstrofe Skrevet 25. mars 2007 #3 Skrevet 25. mars 2007 Kjæresten min sverger til D:Struct fra D:Fi, og det er en paste. Han bestiller store kvanta fra Ebay, der han får 12 bokser til prisen av en i norske frisørsalonger. En boks varer som regel rundt 3 måneder. Forøvrig så har han helt annen hårtype enn kompisen din, han har veldig tykt hår, som regel er det kortklipt. Men hva med Rough Paste fra Redken? Den får håret til å se tykkere ut, og har medium hold uten at det blir stivt.
Gjest Edel-Mari Skrevet 25. mars 2007 #4 Skrevet 25. mars 2007 Ja jeg tenkte oxo på noe paste. jeg skal notere ned tipsene deres. jeg tenkte litt på SEBASTIAN XTAH CRUDE CLAY men den leste jeg litt om oxo virker den veldig tyngende. og det trenger ikke han. han trenger litt rufs, litt løft og litt hold men ikke for mye så det blir pinne-stivt. ja takk. jeg tror kanskje ikke D:Struct fra D:Fi er for han siden dem har så forskjellie hårtyper, men redken er kanskje ett bra valg. hvor får man kjøpt renati wildy?
Gjest KATTAstrofe Skrevet 25. mars 2007 #5 Skrevet 25. mars 2007 Renati selges på veldig mange frisørsalonger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå