Gjest KATTAstrofe Skrevet 1. mars 2003 #41 Skrevet 1. mars 2003 Det er ingenting som heter skal og ikke skal. Vasker mine bomullstruser på 95 grader uansett
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 1. mars 2003 #42 Skrevet 1. mars 2003 Det er ingenting som heter skal og ikke skal. Vasker mine bomullstruser på 95 grader uansett Bare du holder deg over 60 på trusene så er alt i orden. Milla
Gjest Nomine Skrevet 1. mars 2003 #43 Skrevet 1. mars 2003 Mye rart her, men også noen nyttige tips. Dersom jeg ikke bruker innlegg i stringtrusene mine, er det av og til helt umulig å få dem helt rene same hva temperatur jeg bruker.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 2. mars 2003 #44 Skrevet 2. mars 2003 Det meste av sengetøy som er av bomull og bomullsssatin kan vaskes på 95 grader, men det er ikke nødvenig. 60 grader holder i massevis. Kunnskap om riktig og hygienisk klesvask er viktig og slettes ikke ett tåpelig tema. Milla
Gjest Lizbet Skrevet 2. mars 2003 #46 Skrevet 2. mars 2003 Så om jeg vasker alle mine H&M truser på 60 grader selv om lappen sier 40 vil det ikke skje noe med dem???? Ingen slapp strikk??Ikke noe slitent stoff?? Det vil ikke være noen forskjell?? KG får regningen om ikke dette funker Neida....Bare lurer litt på poenget med vaskehenvisningen da.... Og midden forsvinner ikke om dere vasker senge tøyet aldri så mye. Det er innmari mye snacks i madrassen og. Så jeg er glad jeg kan kle av og vaske den og.....
Veslejenta Skrevet 2. mars 2003 #47 Skrevet 2. mars 2003 Jeg deler vaskemaskin med en haug av andre studenter og på vaskemaskinen står det bare: hvit, farger, sterke farger, ull. Står ikke noe om temperatur eller noe. Håper at "hvit" holder minst 60 grader, hvis ikke må jeg være veldig uhygienisk... :o
Usikker Skrevet 2. mars 2003 #48 Skrevet 2. mars 2003 Undertøy, håndklær og sengetøy vaskes på 60 grader. -ingen unntak på det her i huset. Kjøpe undertøy som ikke tåler 60-graders vask DET er heller ikke aktuelt.
starie Skrevet 3. mars 2003 #49 Skrevet 3. mars 2003 Jeg vasker undertøy, vaskekluter/håndklær og sengetøy på 60 grader. Madrasstrekket kan vi ta av og det vaskes ofte. Jeg støvsuger alltid madrassen når jeg skifter sengetøy og lufter både madrass og puter/dyner ofte. Selv om det står 40 grader på trusene mine, vasker jeg dem på 60 grader. Jeg får heller kjøpe nye litt oftere, men de fleste blir ikke særlig slitt alikevel.
Malou Skrevet 4. mars 2003 #50 Skrevet 4. mars 2003 Truser av bomull skal på 60 grader- dette burde de fleste som vasker klær vite fra før av. Silketruser går på 30-40 grader. Milla Så lenge man følger vaskeanvisningene vil man jo også følge det Milla har skrevet over. De få bomullstrusene jeg har, vaskes på 60 grader, men alle de andre som ikke er i bomull med en eller annen silke art, vaskes i henhold til anvisningene, som oftest 40 grader (ignorer de det står 30 grader på og vasker dem på 40 også.) Jennifer
Eowyn Skrevet 4. mars 2003 #51 Skrevet 4. mars 2003 Vasker alltid undertøy på 60, "vanlige" klær på 40 og noen klær skal jo vaskes på 30 så da vasker jeg dem på 30 da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå