Gjest Gjest_Kim_* Skrevet 7. januar 2009 #21 Skrevet 7. januar 2009 Alle medium kan ta feil. Det er liksom ikke rom for feil for et medium. Spikrer f.eks en snekker hver spiker like rett, og ikke minst, treffer han hver eneste gang? Nei! Sånn er det med medium og. Vi er da og mennesker. Vi er likestilte med dere, men har bare åpnet oss for universet. Vi tror på det, og opplever utbytte av det! At han er flink tviler jeg ikke på, har mer sansen for damer som Ranehag og ofte syns jeg de er veldig flinke i sverige, og ikke minst ærlige. De forteller når de bare antar ting, og når de "får inn ting". Ærlighet er viktig, og denne spåmannen her kan og ta feil i sitt arbeid. Thats life! Dette er jo selvfølgelig bare tull, det vet du selv. Det er også veldig enkelt å kontrollere dine "evner". Gi meg de de riktige lottotallene for de fore neste omgangene og du har bevist dine evner tar du feil er du akkurat som oss andre - simple as that.
Gjest Erfaringer Skrevet 12. januar 2009 #22 Skrevet 12. januar 2009 Ja ja korrekt eller ikke .. Hva er vel det ? Jeg jobber som spåkone selv, men skal ikke skryte på meg. Vil bare komme med noen enkle gode råd over for dere som funderer. Sikkert mot reglene her men men. Det som jeg funderer over er at det er så mange som mener forskjellige ting dem er dyktige og reklamerer for så mange mange kan det ene etter det andre blir litt forvirret av all reklamasjonen. Tror ikke det handler så mye om erfarenhet men anten så ser du eller så ser du ikke enkelt og greit så hvorfor ikke si fra at det ser man ikke på forhånd isteden for og komme med mange forvirrende svar til spørrer . Det handler litt om og gjøre saken klar for vedkomende eller så lar man det vær . Er utrolig og se hvor mange som missbruker yrket sitt som spåtjeneste. Noen ting er skjebnebestemt andre skjebner ser man ikke. Det er hva en ikke skal vite. Enkelte ber om forandringer og få vite hva fremtiden gir. Hvorfor ikke leve isteden og ta livet som det kommer vere avslappet til det en møter. Lene seg tilbake og se hvordan ting utvikler seg og fungerer for og få en mer viten for og kunne se litt selv og tyde egne situasjoner bedre. Tross jeg jobber med det yrket her vil jeg hvertfal ikke vite hva som kommer syns det kan vere overaskelser på godt og vondt det er hva man lærer av. Til deg som lurer på om denne vennen. Så hadde jeg tatt en prat med han uten for mye rundt det. Og fått et svar.. Skal en stelle til mye så sitter en igjen med en skuffelse ikke gøy det. Lykke til.
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2009 #23 Skrevet 12. januar 2009 Jeg har hørt at en av grunnene til at Henning bor og jobber i Norge er at han blir sett på som useriøs og dårlig i Kina/Asia. Han valgte derfor å reise til andre sia av jorda for å prøve seg. Vet ikke om det stemmer, men det er nå det jeg har hørt.
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2009 #25 Skrevet 12. januar 2009 Jeg har hørt at en av grunnene til at Henning bor og jobber i Norge er at han blir sett på som useriøs og dårlig i Kina/Asia. Han valgte derfor å reise til andre sia av jorda for å prøve seg. Vet ikke om det stemmer, men det er nå det jeg har hørt. Mener du at han trodde at nordmenn ville se på ham som seriøs, og ikke gjennomskue at han var useriøs?
Gjest Erfaringer Skrevet 13. januar 2009 #26 Skrevet 13. januar 2009 Dere skriver useriøs.. Hvordan da mener dere ?? :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2009 #27 Skrevet 13. januar 2009 Jeg kan skrive "veit ikke en dritt, svindler godtroende for penger", men det blir det samme. Å tro at man gjennom astronomi kan finne et menneskes personlighet med bare kunnskap om vedkommendes stjernetegn er helt vanvittig.
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2009 #28 Skrevet 27. januar 2009 Alle medium kan ta feil. Det er liksom ikke rom for feil for et medium. Spikrer f.eks en snekker hver spiker like rett, og ikke minst, treffer han hver eneste gang? Nei! Om snickaren gör en fel måste han rätta upp det. Vad med spåmann? For noe tull :D
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2009 #29 Skrevet 27. januar 2009 Jeg kan skrive "veit ikke en dritt, svindler godtroende for penger", men det blir det samme. Å tro at man gjennom astronomi kan finne et menneskes personlighet med bare kunnskap om vedkommendes stjernetegn er helt vanvittig. Astronomi? Du menar väl ASTROLOGI?
Gjest Runa.tv Skrevet 6. april 2009 #31 Skrevet 6. april 2009 Å bli spådd er jo bollocks samme hvem som gjør det. INGEN kan se inn i fremtiden. Når det gjelder Henning så var han fast tippekunde i butikken jeg jobbet, han vant ikke noe mer enn oss andre - det er vel bevis godt nok. Jeg tror heller på astrologi. I flere tusen år har astrologer hjulpet kvinner og menn å finne ut om deres forhold til hverandre. I både Kina og i India har årstallet, måned, dag og klokkeslett gjort det mulig å analysere hvor stor sannsynligheten var til at et par skulle vare i tiden. Vestlig astrologi kaller den type analyse Synastri, men tar ikke hensyn i det årlige tegn, det vil si det kinesiske astrologiske tegn. Den vanligste analyse tar dessuten kun hensyn til soltegnet, det som folk flest vet om sitt tegn. Men for å gjøre en fullstendig analyse trenger en astrolog fødselsdatoen og klokkeslett slik at den kan lokalisere ikke bare solen i tegnet ditt men også Månen, Merkur, Mars, Venus, Jupiter, Saturn, Uranus, Neptun og Pluto, i tillegg til alle de kinesiske aspekter, som tegn (villsvin, hest, slange mm..), element (fyr, vann, ved...), ascendent mm... I tillegg er de eksisterende tjenester basert på at de analyserer hver aspekt for seg selv og deretter "stabler dem opp" etter hverandre og gir dermed informasjoner i strid med hverandre. Derfor bruker www.runa.no en egenutviklet program, fra astronomisk lokalisering av "stjernene" til summeringen av alle aspektene i kun tre dimensjoner: Erotikk, Intellekt og Romantikk. Resultatet er basert på en full synastri og kinesisk astrologi analyse men kommer ut i en kompakt og enkelt prosentbasert form. En forklaring kommer i tillegg som hjelper å forstå prosentene.
Gjest Synsk Skrevet 7. april 2009 #32 Skrevet 7. april 2009 I slike tråder som dette, kommer de samme dumme utsagnene hver gang: Kom med lottotallene så tror vi på det. For det første: ingen synske kan se lottotallene. Vi blir ikke vist sånt. For det andre: vi som jobber med dette hver dag vet hva vi gjør og kan og har ingen behov for å bevise noe. Vi gjør en god jobb og vi hjelper mange mennesker hver eneste dag. Et annet utsagn som alltid kommer i slike tråder, er at vi burde gå å ta testen til Randy som utlover millioner og milliarder til den som greier testen. Jeg skulle gjerne tatt den jeg, om den var lagt opp på en måte som virkelig kunne avsløre synske evner. Poenget er at synske evner ikke kan testes på samme måte som en teknisk maskin. Noen luringen tror at når man er synsk, så skal man se alt! Det er ikke sånn det fungerer. Vi blir vist det som er viktig og riktig for vedkommende vi ser for, å vite. Sånn som den oppgaven der en skeptiker gjemte en lapp i en safe også skulle synske se hva som stod på lappen; der forventet skeptikeren at de synske skulle kunne se bokstav for bokstav hva som stod på lappen. Det er ikke sånn det fungerer! Vi har ikke røntgensyn, vi får bilder, symboler, lyder eller andre ting som vi må tolke for å se hva som står på lappen. Det er så mange skeptikere og for meg må de bare fortsette å være skeptiske. Jeg synes faktisk det er sunt med skepsis. Det bør man ha både overfor synske og overfor andre her i verden. Men husk at hvis man er for skeptisk, går man også glipp av mye. Og jeg er temmelig sikker på at jeg skulle kunne overraske mange av de skeptiske. Jeg skulle kunne fortelle ting om dem som ville sjokkert dem at jeg kunne vite. Men siden de er så skeptiske, vil de aldri få vite.. 1
Gjest Helene* ikke innlogget Skrevet 7. april 2009 #33 Skrevet 7. april 2009 Jeg kan ikke uttale meg om Henning - Hai Lee Yang, for jeg har ikke blitt spådd av han. Men jeg tror. Ikke alle er seriøse, men noen er det, de seriøse finnes. Har blant annet en venninne, hun er ikke norsk og driver ikke profesjonelt, men kan spå i tarot. Hun har spådd meg flere ganger, og det er skremmende hvor mye som stemmer. Hun har ingen forutsetninger til å vite om hva som foregår i livet til endel personer i min nære omkrets her i Norge, likevel forteller hun om framtiden, gang på gang. I tillegg tror jeg på intuisjon og på meg selv. Har hatt noen opplevelser i livet som jeg ikke kan nekte for har skjedd. De første gangene det skjedde prøvde jeg å nekte for det, ristet det av meg. Etterhvert skjedde det så mange ganger at jeg kunne ikke overse det. Jeg ser at ting skjer, eller kommer til å skje. Har blitt forklart at jeg er en "seer". Jeg har ikke utforsket dette eller fått opplæring. Har stort sett valgt å holde dette for meg selv. Men nå lytter jeg til det, og jeg følger min egen intuisjon, stort sett. Det hender jeg gjør feil, jeg har ingen trening, og jeg er en håpefull person, men de viktigste tingene som skjer i livet mitt, ja der har jeg klart å gjøre de riktige valgene til nå. Kan bare håpe jeg klarer det i fortsettelsen. Egentlig burde flere trene seg opp til å lytte til sin indre stemme, for jeg er sikker på at mange overser intuisjonen sin altfor ofte. Man trenger ikke spådamer eller tarot til stadighet om man lærte seg å stole mer på seg selv.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2009 #34 Skrevet 3. oktober 2009 Han var meget flink Gleder meg til kjæresten eg skal få neste år
Gjest Gjest_Lise_* Skrevet 4. oktober 2009 #35 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg ble spådd av Henning og alt stemte. Han har synske og overnaturlige evner!
Gjest Chrizzy Skrevet 5. oktober 2009 #36 Skrevet 5. oktober 2009 Tør du ikke svare i egen tråd lenger? Tåpelig analogi forresten. Var det meg du siktet til der? :klø:
Ankajenta81 Skrevet 14. september 2011 #37 Skrevet 14. september 2011 Hei! Jeg traff han for noen uker siden på alternativmessen der jeg bor.Han fortalte mye interisankt om meg å alt stemte...så han der tror jeg på jua.Har hørt mye bra om han.Kunne tenkt meg å møtt han mere å snakket mere med han!
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2011 #38 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg har blitt spådd av han, og maken til flåsete fyr skal man lete lenge etter. Ingenting stemte hverken i fortid, nåtid eller framtid. Han er så useriøs som en kan få blitt. 4
skandale Skrevet 14. oktober 2011 #39 Skrevet 14. oktober 2011 Kjenner en god kamerat av ham (og ja, dette er en ganske sikker kilde), og det er bare bullshit han driver med. Han kan kanskje lese mennesker og gjette ganske greit hva som har formet dem, og lese reaksjoner på vage "spådommer" og dermed spesifisere dem, men han har absolutt ingen overnaturlige evner. 3
hulaboer Skrevet 17. oktober 2011 #40 Skrevet 17. oktober 2011 Kjenner en god kamerat av ham (og ja, dette er en ganske sikker kilde), og det er bare bullshit han driver med. Han kan kanskje lese mennesker og gjette ganske greit hva som har formet dem, og lese reaksjoner på vage "spådommer" og dermed spesifisere dem, men han har absolutt ingen overnaturlige evner. Klart det bare er BS. Men folk vil la seg lure. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå