tass1996 Skrevet 3. juni 2012 #41 Skrevet 3. juni 2012 Jeg har blitt spådd av Henning Hai Lee Yang. Han sa et mansse ting som stemte og som overhodet IKKE stemmer med mitt stjernetegn. Jeg gikk gjennom et ganske dramatisk veiskille i 2007. Det "så" han. I tillegg så han at jeg hadde noen i nære relasjoner med stjernetegnet Steinbukken. Ikke nok med det, han så også hvilke yrke jeg hadde. Da sa så leste hendene og ansiktet mitt, stemte det han da mer eller mindre 100%. Han traff korrekt på antall barn også. Det er mulig at det han sier, er bare tull. Men forklar meg da hvor han henter alt dette fra? Jeg har alltid vært skeptisk til slike ting men ble veldig positivt overrasket over dette møtet. Han "så" også forøvrig at jeg tidlig ble selvstendig. Hvordan kunne han ha gjettet det? Ikke SÅ vanlig i dag at man flytter hjemmefra når man er 16 år. Så den kunne han ikke satset på heller.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #42 Skrevet 16. mai 2021 Håper på å blåse litt liv her for jeg er så nysgjerrig på om flere av hans spådommer har stemt. I 2007 når jeg var 19 år ble jeg og min daværende samboer spådd av han her. Vi var lykkelige og stormforelsket, han fortalte oss at vært forhold kom til å ta slutt i aller nærmeste framtid. Der og da lo vi begge av det 😅 Kort tid etter fant jeg ut at han hadde vært utro flere ganger så jeg gikk ut av forholdet og Henning hai Lee yang fikk rett. Han spådde videre personlig for meg og spådde 2 sønner 1 2011 ble første gutt født. Etter fødsel ble jeg fast bestemt på ingen flere barn! 8 år etterpå kom enda en gutt, denne som en stor overraskelse da far var sterilisert og jeg på medisiner som i følge legen skulle gjøre det vanskelig for meg å bli gravid og som kunne skade barnet dersom jeg tok dem under svangerskap. Tok denne medisinen i ca 6 mnd før jeg ble gravid og fram til uke 14 da jeg med sjokk og vantro fant ut av svangerskapet. Frisk og velskapt gutt i 2019 mot alle odds 😅. Så der fikk han rett igjen.. Han spådde også økonomien min. Han fortalte at jeg ville slite kraftig med økonomien etter en uventet og plutselig vending i slutten av 20 årene mine som skulle være i ca 5 år , og sannelig i 2017- 29 år gammel ble arbeidsgiveren min slått konkurs (brått og uventet for min del) og ikke før nå nylig fikk jeg endelig ny jobb ❤️ 4,5 år med økonomisk slit. Henning hai Lee yang fikk rett på 3/3 på meg. Han. Spådde også videre at etter denne økonomiske knekken skulle Jeg aldri mer slite, så den siste gjenstår å se 🤞 Anonymkode: c34c6...2d2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #43 Skrevet 16. mai 2021 Hørte han i et intervju ved nyttår der han sa at coronapandemien var slutt i begynnelsen av juni i år.. Tja, det gjenstår å se😐 Anonymkode: 2bf20...608
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #44 Skrevet 16. mai 2021 Tror like mye på han som på andre. Han leser jo også ansikter og har helse på agendaen. Jeg fikk et meget godt råd av han som sikkert reddet meg fra en ganske kjip opplevelse. Anonymkode: 62858...a36
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #45 Skrevet 16. mai 2021 Han er en svindler Anonymkode: c74ff...210 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå