Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Chrizzy
Skrevet

Er det noen her som er blitt spådd av Hai Lee Yang? :) Synes du han var flink?

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har masse sansen for spåing generelt, men denne mannen har jeg ikke noe godt å si om.

Han er sikkert grei og koselig, det er ikke det. Men, jeg syns han er bare humbug. Skikkelig.

Har vært på kurs i Kinesisk Astrologi med han, og han spådde meg etterpå. Har også blitt spådd i hånd av han før det. Det er bare tull og fjas han kommer med.

Da jeg ble spådd i etterkant av kurset jeg gikk spurte jeg om jeg ville få gutt eller jente (jeg var 4 mnd på vei da) og han visste ikke helt og kikket i hånda flere ganger, og brukte I ching for å se... og så sier han at jeg enten vil få jente - eller så vil jeg få to barn tett etter hverandre...

Og jeg fikk da gutt! Og neste barn kom 8 år etterpå - så jeg vil ikke påstå at han var så veldig treffsikker...

Uff, jeg får helt frysninger av den mannen. (Håper ikke dette går som personangrep - da får noen i tilfelle bare slette hele innlegget mitt... )

• Liker 1
Skrevet

Ikke av ham, men jeg har dårlige erfaringer med å bli spådd generelt. Anbefales ikke, du vet aldri hva du vil få høre og hvordan du kommer til å ta det.

• Liker 1
  • 6 måneder senere...
Skrevet

Pussig. Jeg ble spådd av Henning, og ALT stemte. Opplysninger som knapt min mor vet om kom frem. Riktige årstall og alt.

Skrevet

Jeg sphår at dine synder er degh tilgitt av Gud da Jesus døde påh korset for dine syndher.

Spår jeg rett? hvem vet, fremtiden gir svar. Ånei, svaret er faktisk gitt for to tusen år siden, kjipern, fremtiden i femtiden gir ikke dette svaret.

150 kroner takk, en liten pris å betale for så mye svar okey.

Ikke vet jeg, jeg ringte spåtelefon før i tiden selvom jeg var kristen(nyfrelst), jeg ble spådd jeg var arbeidsledig, som jeg var den tiden, men at jeg skulle få jobb i nærmeste fremtid, jeg mener å huske jeg fikk jobb igjen så lenge etterpå at jeg ikke trodde på det, og det med kjærlighet og resten av fremtid ikke ble oppfylt, hun spådde positive ting, det er jo det vi vil høre. Så finnes det spåmenn som vil skremme, og de kan hjelpe deg fra ulykken, i India, pakistan skjer sånt.

Skrevet

Han babla en masse om noen spådommer i lokalavisen her for en stund siden. Ikke en eneste av de tingene han spådde skjedde.

Kjøp heller en is fremfor å betale den mannen penger - da får du iallefall noe igjen for det.

Skrevet

Jeg stiller meg forsåvidt åpen til at noen kan være mer klarsynte enn andre, men han her, altså, hvorfor kaller han seg spåmann?

Nei, er ikke blitt spådd av ham, men husker han hadde spådommer i Hjemmet el.l, masse om kongefamilien og verdenssituasjonen i året som kom, nesten ikke noe stemte.

En internettside hadde også diverse spåfolk, inkl Henning Hai Lee Yang, til å spå om året som kom en gang, og det de kom med var jo helt generelle ting og trender i tida som ALLE kunne gjette seg til.

• Liker 1
  • 7 måneder senere...
Gjest Jayne
Skrevet

Skal du bli sådd - og få bakooversveis pga 100% riktighet bør du ta deg en tur til India eller Nepal og finne frem til en "holy man". De spår absolutt IKKE generelt, han visst absolutt ALT om meg, og hei...mitt liv ligner ikke på hans i det hele tatt....kulturkrasj til de grader, men guuuuud så skummelt hva han visste...

Gjest Gjest_Kristin_*
Skrevet
Skal du bli sådd - og få bakooversveis pga 100% riktighet bør du ta deg en tur til India eller Nepal og finne frem til en "holy man". De spår absolutt IKKE generelt, han visst absolutt ALT om meg, og hei...mitt liv ligner ikke på hans i det hele tatt....kulturkrasj til de grader, men guuuuud så skummelt hva han visste...

Er det noen som vet hvor man skal ringe for å bli spådd av Henning Hai lee Yang. Er veldig nyskjerring, og har veldig lyst på en prat med han... :)

Skrevet

Jeg har også dårlig erfraring med å bli spådd.....syns det er spennende, men stoler ikke på dem. Men horoskop fra denne siden har vist seg å stemme skremmende bra.....

• 3 måneder senere...
Gjest Gjest_Rune_*
Skrevet

Hei

Var veldig negative dere var til Henning her på forumet.

Jeg er blitt spådd av Henning og er helt fasinert av hvordan han vet hva jeg har opplevd siden jeg var liten.

Beskrivelsene han ga var bare helt topp, han viste tillogmed hva planer jeg hadde for fremtiden. det vil jeg kalle bra "spåing".

Jeg er selv en som er litt skeptisk men etter seansen med Henning har jeg fått ett åpent syn på dette med spåing.

Skrevet

Hay Lee sa i et intervju i et helgemagasin (VG eller Dagbladet) i sommar at Hillary Klinton kom til å vinna over Obama. Det er ikkje første gongen han spår feil.

• 5 uker senere...
Gjest Gjest_Hanni_*
Skrevet

Henning Hai Lee Yang, er helt RÅÅ uten tvil!

Han leser i hånden din og har gidt meg en mening i livet mitt..

han leser annsiktet ditt som en åpen bok, og kinesisk horoskop/stjernetegn.. Han er best!

• Liker 1
  • 1 måned senere...
Skrevet
Mordi er best.

Stemmer mitt årshoroskop som jeg fikk fra Henning julaften, gleder jeg meg over min fremtid.... Ble spådd av en annen 21.12, og hun fikk frem akkurat det samme, og som jeg har blitt "fortalt" i en hel måned nå.....

Henning så fortiden min skremmende bra, også nåtiden! Og fremtiden er på vei....

Godt Nytt år til dere alle.

Gjest Medium Mina
Skrevet

Alle medium kan ta feil. Det er liksom ikke rom for feil for et medium.

Spikrer f.eks en snekker hver spiker like rett, og ikke minst, treffer han hver eneste gang?

Nei!

Sånn er det med medium og. Vi er da og mennesker. Vi er likestilte med dere, men har bare åpnet oss for universet. Vi tror på det, og opplever utbytte av det!

At han er flink tviler jeg ikke på, har mer sansen for damer som Ranehag og ofte syns jeg de er veldig flinke i sverige, og ikke minst ærlige.

De forteller når de bare antar ting, og når de "får inn ting". Ærlighet er viktig, og denne spåmannen her kan og ta feil i sitt arbeid. Thats life!

• Liker 1
Skrevet

Tør du ikke svare i egen tråd lenger?

Tåpelig analogi forresten.

Skrevet
Stemmer mitt årshoroskop som jeg fikk fra Henning julaften, gleder jeg meg over min fremtid.... Ble spådd av en annen 21.12, og hun fikk frem akkurat det samme, og som jeg har blitt "fortalt" i en hel måned nå.....

Henning så fortiden min skremmende bra, også nåtiden! Og fremtiden er på vei....

Godt Nytt år til dere alle.

Det finnes ikke sjans for at det stemmer, med mindre horoskopet er designet slik at en er NØDT til å oppleve det i en eller annen form, og som i bunn og grunn gjelder alle personlighetstyper.

Gjest Gjest_kim_*
Skrevet

Å bli spådd er jo bollocks samme hvem som gjør det. INGEN kan se inn i fremtiden.

Når det gjelder Henning så var han fast tippekunde i butikken jeg jobbet, han vant ikke noe mer enn oss andre - det er vel bevis godt nok.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...