Karamba Skrevet 14. april 2007 #21 Del Skrevet 14. april 2007 Så gøy at du fant deg så mye fint i dag da! Kunne også tenkt meg et par hvite pumps... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armonia Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #22 Del Skrevet 17. juni 2007 Hmmm,denne dagboken har blitt litt forsømt, men det vil ikke si at jeg ikke har shoppet noe... En liten oppdatering, ikke sikkert jeg husker alt - men iallefall noe Sko: Sorte sandaler fra Feet me Sorte sandaler fra Bianco Mintgrønner pumps fra Din Sko Kjoler: Hvit kjole med sorte blomster og knyting i livet fra Cubus Brun kjole fra Mexx Gule kjole fra HM Sort linkjole Sort kjole med blonder nede Topper: Hvit kortermet skjort fra Vero Moda Turkis lang tskjorte Sort singlet Rød/gull lang topp Hvit/Turkis/Brun tunika Jakker: Hvit twillblazer Gensere/Cardigans: Orange cardigan Rosa/grå cardigan Rød kortermet cardigan Skjørt: Grønt skjørt fra HM Bukser: Mørk blå bukse Sort bukse Sort jeans Bikini: Brun/gull stripete bikini Brun/hvit stripete bikinitopp Undertøy: Sort sett med BH og hipster Hudfarget sett med BH og hipster Annet: Hvitt/gull belte Rødt belte Brunt belte Tror det var det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armonia Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #23 Del Skrevet 30. juni 2007 Den uken her har kortet gått en smule varmet... To dager med klesshopping og en dag med kamerashopping... Har kjøpt: En sort trenchcoat En rosa skjorte En stripete cardigan gull/off white En silkeskjorte hvit En silkeskjorte off white En silkeskjorte rød En silkeskjorte hvit med sorte striper En silkeskjorte sort med hvir striper En capribukse - lin - grå med hvite striper En capribukse, grå (rutete) Ett rødt belte Ett hvitt belte Ett gull belte En sort capribukse En hvit dressjakke med sorte detaljer Kamera: Canon EOS 400d Er superfornøyd Dessuten har det blitt litt småting som lys, duker, servietter og to smykketrær. Smykketre har jeg gått og tenkt på lenge, og endelig fant jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 1. juli 2007 #24 Del Skrevet 1. juli 2007 Er innom og får shoppingdagboka di på mine innlegg, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armonia Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #25 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Takk for besøk Ephemera Alltid like hyggelig når noen kommer innom Litt, men ikke my shopping denne uken. Sort dressbukse og en hvit singlet fra Vero Moda. Vært en tur i København med jobben. Ikke mye tid til shopping, men en liten time før flyet gikk. Kjøpte en skjorte til mannen og et smykke til meg selv. Smykket var et stort trehjerte med et lite gullhjerte som hang over. Veldig fint :rødme: To parfymer på flyplassen Azur Soleil og Obsession Night og selvfølgelig vin Endret 8. juli 2007 av Armonia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå