Kristin Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 Hei har en gutt som fyller 9 år.. vi trenger tips til leker.... det kommer 10 barn gutter og jenter....
ToveM Skrevet 25. mars 2007 #2 Skrevet 25. mars 2007 min erfaring er at det ikke nytter med selskalpsleker til de i den alderen, et eneste de egentlig har villet vært med på her er evt hvis det er vær til det, er å ha straffespark konk. med fotball, evt basketball, eller hive med piler og lign.
Kristin Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2007 Nå er bursdagen over...vi endte opp med å ha "rebus løp" rundt omkring ute og inne det var 20 forskjellige poster. Det ble suksess! Etter endt runde kosa alle seg med en diger bolle popcorn på terassen...
Lavendula Skrevet 28. mars 2007 #4 Skrevet 28. mars 2007 Hei Titti73! Kan du dele noen av ideene dine til rebusposter med meg? Henger meg nemlig på den ideen til en kommende bursdag her...
Kristin Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. mars 2007 ... vi hadde en lett blanding av oppgaver fra hvor mange erter er det i glasset, fullfør denne fjellvettreglen, hvilken sang er dette mmm.... dersom du sender meg dn adresse på p.m, så kan jeg sende deg den..
Gjest Silmarill Skrevet 28. mars 2007 #6 Skrevet 28. mars 2007 Flasketuten peker på Stolleken Hatteleken Fiske godteriposeleken Pølsebod ....kanskje
Mitsi Skrevet 30. mars 2007 #7 Skrevet 30. mars 2007 Vi hadde 9 årsdag i denne mnd. Da hadde vi 13 gutter som alle fyller 9 år i år. Adjektivhistorie slo godt an. I tillegg hadde vi laget en quiz som "utløste" godteposene. Vi delte inn i 3 lag, og hadde quiz med forskjellige spørsmål og bilder av diverse kjendiser, fotballspillere etc. Dette syntes guttene var veldig gøy. Etterpå fikk byttet de, og rettet de andres oppgaver. Veldig gøy og "rolig" bursdag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå