Gå til innhold

Og fremdels er det de som sier at barn

Anbefalte innlegg

Gjest Madam Felle
Skrevet
Fordi om  vi er uenige behøver vi ikke være ufine.

Jeg er ikke ute etter å provosere.

Er jeg ufin, fordi jeg sier min mening? Har du lest dine egne meninger om små barn? Eller er det helt greit å være ufin mot små barn, men ikke mot deg? Små barn kan jo ikke forsvare seg selv, så da anser jeg det som en mye viktigere jobb å forsvare de fremfor deg. Dine synspunkter er helt på tryne, og derfor tror jeg at du bare provoserer.

Og det er min mening, og den må jo jeg få lov til å ha

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg synes i så tilfelle at du bør arbeide med dine egne holdninger ovenfor barn. Jeg venter også på argumenter på hvorfor du tror at ett lite nyfødt barn kan være født vondt.

Jeg blir ikke provosert av deg, jeg bare prøver og forstå.

Jeg er et vennlig menneske og er derfor også vennlig mot barn, jeg liker barn kjempegodt, men samtidig vet jeg at iblandt noen kan der være karaktertrekk som bør taes med en fast, men vennlig hånd.

Skrevet
Det er min subjektive tro, jeg vet ikke.

Din subjektive mening forteller meg at du bør søke litt rundt og ta til deg litt lærdom. Du er uopplyst. Og uopplysthet kan fort minne om mangel på intelligens.

Gjest Corto Maltese
Skrevet (endret)
Hvor kort i hodet er det mulig å bli? Her viser du ikke annet enn totalt fravær av psykologisk innsikt og kunnskap. Du vet tydeligvis absolutt nada om den menneskelige hjerne og hva som programmerer den i den ene eller den andre

tilfeldigheter,

Og du viser totalt mangel til og forstå sarkasme og ironi

Endret av Corto Maltese
Skrevet
Jeg er et vennlig menneske og er derfor også vennlig mot barn, jeg liker barn kjempegodt, men samtidig vet jeg at iblandt noen kan der være karaktertrekk som bør taes med en fast, men vennlig hånd.

Du kan ikke svare for hvorfor du har den holdningen mot barn som du har.

Du skal holde deg langt unna barn skal jeg si deg.

Skrevet
Din subjektive mening forteller meg at du bør søke litt rundt og ta til deg litt lærdom. Du er uopplyst. Og uopplysthet kan fort minne om mangel på intelligens.

Det er godt mulig at jeg ikke er intelligent, det er ikke alle forundt, men jeg kan ikke se at jeg har skrevet noe jeg ikke kan stå inne for, og jeg regner meg ikke som uopplyst fordi om jeg ikke tror alle barn er rene til sinns, det er bare ikke slik det er.

Skrevet

Jeg skrev ikke at du ikke er intelligent, jeg skrev at mangel på kunnskap ofte kan få en til å virke uintelligent. Mulig du har skyhøy iq, men det hjelper ikke hvis man ikke bruker den til å ta til seg lærdom.

Skrevet
Du kan ikke svare for hvorfor du har den holdningen mot barn som du har.

Du skal holde deg langt unna barn skal jeg si deg.

Du viser så tydelig at du ikke kjenner meg, jeg liker barn og barna har gjerne neg som deres favoritt.

Skrevet
Jeg skrev ikke at du ikke er intelligent, jeg skrev at mangel på kunnskap ofte kan få en til å virke uintelligent. Mulig du har skyhøy iq, men det hjelper ikke hvis man ikke bruker den til å ta til seg lærdom.

Jeg mener jeg har sånn rundt middels med lærdom.

Skrevet (endret)
nei du har helt rett. Barn er ikke i stand til og gjøre ondskap. La oss dra til sverige og gratulere denne 11 åringen med en bra jobb og voldta ei 6 år gammel jente

Og du viser totalt mangel til og forstå sarkasme og ironi

Jeg forstod at du ikke mente at man skulle reise til Sverige å gratulere denne 11-åringen, men jeg forstod også at du mener han er ond. Ergo har jeg mitt fullstendig på det tørre.

Selvfølgelig er barn i stand til å utføre onde handlinger, men det vi prøver å få deg og enkelte andre til å forstå er at hvis barn blir så "onde" som denne 11-åringen her, så ligger det årsaker bak. Det bunner som regel i mangler fra de voksne rundt dette barnet, og ikke barnet selv. Det er når man ikke forstår dette at jeg tillater meg å kalle folk for "kort i hodet".

Endret av mysan
Skrevet
Du viser så tydelig at du ikke kjenner meg, jeg liker barn og barna har gjerne neg som deres favoritt.

Du er ganske ung også ;) din holdning sier meg mye og pga den mener jeg du ikke er skikket til å arbeide med barn. Mulig du er likt av barn, men hva skjer den dagen "lille Ole" går baserk i sandkassen.. en vennlig hånd eller...

Skrevet
Jeg mener jeg har sånn rundt middels med lærdom.

Hvis du tror at ett barn kan være født vondt men ikke vet hvorfor -men du tror at dette er din subjektive mening så aner jeg en viss tvil, sorry.

Skrevet
Du er ganske ung også ;) din holdning sier meg mye og pga den mener jeg du ikke er skikket til å arbeide med barn. Mulig du er likt av barn, men hva skjer den dagen "lille Ole" går baserk i sandkassen.. en vennlig hånd eller...

Det kunne aldri falle meg inn å være brå mot et barn.

Jeg tror du har meg mistenkt for å mislike barn, det gjør jeg ikke. Jeg hadde egnet meg til å arbeide med barn siden de pleier å komme til meg, og jeg har ikke et voldelig gen i meg tror jeg, nei bruke vold mot noen er ikke noe som frister meg.

Gjest Corto Maltese
Skrevet
Jeg forstod at du ikke mente at man skulle reise til Sverige å gratulere denne 11-åringen, men jeg forstod også at du mener han er ond. Ergo har jeg mitt fullstendig på det tørre.

Det er når man ikke forstår dette at jeg tillater meg å kalle folk for "kort i hodet".

du har ditt på det tørre....For et merkelig utrykk det er egentlig.

Hvordan vet du at jeg ikke forstår det. Jeg forstår det jeg er bare ikke enig i det.

og forstå og være uenig i noe er 2 forskjellige ting. Det burde du som en godt voksen dame forstå

Skrevet
Det kunne aldri falle meg inn å være brå mot et barn.

Jeg tror du har meg mistenkt for å mislike barn, det gjør jeg ikke. Jeg hadde egnet meg til å arbeide med barn siden de pleier å komme til meg, og jeg har ikke et voldelig gen i meg tror jeg, nei bruke vold mot noen er ikke noe som frister meg.

Igjen, det er HOLDNINGEN DIN OM AT BARN KAN VÆRE FØDT VONDE SOM SKREMMER MEG. DEN GRUNNLEGGENDE HOLDNINGEN OG AT DU IKKE VET HVORFOR DU HAR DEN SIER MEG AT DU ALDRI SKAL ARBEIDE MED BARN.

HA SELVINNSIKT.

Skrevet
Hvis du tror at ett barn kan være født vondt men ikke vet hvorfor -men du tror at dette er din subjektive mening så aner jeg en viss tvil, sorry.

Det får jeg leve med.

Skrevet
Igjen, det er HOLDNINGEN DIN OM AT BARN KAN VÆRE FØDT VONDE SOM SKREMMER MEG. DEN GRUNNLEGGENDE HOLDNINGEN OG AT DU IKKE VET HVORFOR DU HAR DEN SIER MEG AT DU ALDRI SKAL ARBEIDE MED BARN.

HA SELVINNSIKT.

At ikke jeg vet hvorfor jeg tror at noen barn kan være født onde, jeg har vel ikke sagt at ikke jeg vet det.

Men jeg sier jeg tror jeg vet, det er iallefall det jeg mener.

Skrevet
Det får jeg leve med.

Det går ikke i lengden, folk vil gjennomskue det, er ikke

sikkert at andre kan leve med det ;)

Skrevet
At ikke jeg vet hvorfor jeg tror at noen barn kan være født onde, jeg har vel ikke sagt at ikke jeg vet det.

Men jeg sier jeg tror jeg vet, det er iallefall det jeg mener.

og der mr louis røpet du deg

Skrevet
Det går ikke i lengden, folk vil gjennomskue det, er ikke

sikkert at andre kan leve med det ;)

Tror du hadde likt meg adskillig bedre hadde du kjent meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...