Gjest Lei. Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 .....at jeg gjorde det slutt med typen min pga bagateller. Er det noen andre som har gjort det samme å som angrer i ettertid?
Gilette Skrevet 25. mars 2007 #2 Skrevet 25. mars 2007 Det er ALLTID en grunn til at det blir slutt, at det gikk så langt at du faktisk gjorde det slutt betyr bare (i mine øyne) at det var bagateller som var store nok til at du ikke kunne leve med dem.
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2007 #3 Skrevet 25. mars 2007 Her er det en som poster der floskelen "det er alltid en grunn til at det blir slutt" blir så til de grader bevist å være nettopp en floskel,også kommer første mann til å kommentere dette og bruker nøyaktig nevnte floskel! Det viser hvor mye rådene her på KG er verdt! Gud hjelpe alle oss menn som er prisgitt slik en dyp kilde av visdom og "guiding"!
Gjest Annen gjest Skrevet 25. mars 2007 #4 Skrevet 25. mars 2007 Her er det en som poster der floskelen "det er alltid en grunn til at det blir slutt" blir så til de grader bevist å være nettopp en floskel,også kommer første mann til å kommentere dette og bruker nøyaktig nevnte floskel! Det viser hvor mye rådene her på KG er verdt! Gud hjelpe alle oss menn som er prisgitt slik en dyp kilde av visdom og "guiding"! ←
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2007 #5 Skrevet 25. mars 2007 Angrer vel på at jeg ikke klarte å leve med exen...vi ødela hverandre, men så det ikke når vi var sammen, var gift. Det gikk utover ungene og forholdet til venner... Når jeg nå i etterkant ser hvor tungt en skilsmissse kan være, så ser jeg at jeg skulle ha jobba som pokker for å få det til å fungere... I det vi bestemte oss for å avslutte var vel alle små bagateller viktige momenter for brudd, men i etterkant kan man se at det er ting som kunne vært jobba med. Og for all del, det er ikke sikkert at man hadde klart å løst opp i små bagateller engang.. du har sikkert gjordt det rette..
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2007 #6 Skrevet 25. mars 2007 Og for all del, det er ikke sikkert at man hadde klart å løst opp i små bagateller engang.. du har sikkert gjordt det rette.. ← Hvsi man kaller det for bagateller så ser jeg ingen grunn for at 2 voksne personer ikke skulle klare og ordne opp i det, hvis det ikke er bagateller så er det jo nesten ingenting og prate om heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå