Gjenglemt sykkellås Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 Hver gang jeg har vært i Storbritannia har jeg alltid vært innom Boots og hamstret forskjellige ting. Og nå kommer kjeden til Norge. http://e24.no/naeringsliv/article1706549.ece Men det gjenstår vel å se om de får de samme produktene - til noen lunde samme priser. Gleder du deg?
FashionySara Skrevet 25. mars 2007 #2 Skrevet 25. mars 2007 Pleier å handle i London på Boots..så det er jo bra:) Håper prisene er ok da..
Nicky B Skrevet 25. mars 2007 #3 Skrevet 25. mars 2007 Jippi!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gjett om jeg gleder meg! Boots er en av de kjedebutikkene jeg savner mest fra mine dager i England. Lurer på om det er mulig å få bruke Boots kortet mitt der? :klø:
snooops Skrevet 25. mars 2007 #4 Skrevet 25. mars 2007 Trodde det var snakk om sko her jeg. Synes veldig lite om at det skal slås sammen med alliance apotek. Apotekene bør være rene apotek, og ikke noe annet. Med medisiner og produkter med godt dokumentert virkning. Har aldri hørt om noen av de merkene de skal selge heller. Og da kom jeg på noe veldig off-topic: Hvorfor selger de egentlig vaniljeessens og mandeldråper på apoteket???
Gjest Tweek Skrevet 25. mars 2007 #5 Skrevet 25. mars 2007 Å, jeg gleder meg Kommer alle merkene med også, de som ikke blir solgt i norge fra før av?
Rexina Skrevet 25. mars 2007 #7 Skrevet 25. mars 2007 Elsker Boots! Gleder meg jeg også Er en av butikkene jeg alltid handler sminke i når jeg er i Storbritannia!
Susannah Skrevet 25. mars 2007 #8 Skrevet 25. mars 2007 (endret) Å, dette gleder jeg meg til, har fått noen faste produkter jeg liker hos Boots og det er alltid stress å få tak i dem. Blant annet har jeg vært veldig fornøyd med noen av Umberto Gianinni-produktene de selger. Endret 25. mars 2007 av Susannah
Susannah Skrevet 25. mars 2007 #9 Skrevet 25. mars 2007 Og da kom jeg på noe veldig off-topic: Hvorfor selger de egentlig vaniljeessens og mandeldråper på apoteket??? ← Bare for å svare på dette, selv om det er helt OT: Apotekene har eksistert i hundrevis av år i Norge, lenge før det var noe som het industriell medisin. Apotekene var derfor et salgssted for naturmedisiner, urter, tinkturer og andre naturlige ingredienser. Du skal ikke lenger tilbake enn noen tiår, da laget de faktisk mange av kremene på bakrommet, i dag har de færreste apotek laboratorier. Så det at de selger slike ting som vaniljeessens og mandeldråper, eller røkelse og gløgg til jul, henger i igjen fra den tiden da man faktisk måtte på apotetket for å få slike varer.
Gjest -eline- Skrevet 25. mars 2007 #10 Skrevet 25. mars 2007 Åh! Har savnet Boots etter at jeg flytta hjem til Norge... men jeg tviler vel strengt tatt på om prisene deres blir like bra som i UK, så helt det samme blir det jo ikke. Boots-kortet håper jeg i hvertfall de tar med seg over, kjekk måte å "spare" penger på
Läkerol Skrevet 25. mars 2007 #13 Skrevet 25. mars 2007 Jippiiiii!!! Håper det blir samme utvalg og samme produkter som i UK
eeeh... Skrevet 25. mars 2007 #14 Skrevet 25. mars 2007 Trodde det var snakk om sko her jeg. ← samme her
Wonders Skrevet 25. mars 2007 #15 Skrevet 25. mars 2007 JAHOOOOO De er flinke i utlandet, spørs om de blir dyre da...AVGIFTS-NORGE
Gjest Blanca Skrevet 25. mars 2007 #16 Skrevet 25. mars 2007 Sparkjøp har masse Boots (større utvalg i butikkene enn på nett) og prisene der er på middels nivå, ca. samme priser som The Body Shop.
loffen Skrevet 25. mars 2007 #17 Skrevet 25. mars 2007 Jippi! Har savnet Boots fra mine år i England. (Og i min nærmeste Spar Kjøp hadde de ikke masse nei, ikke noe av det jeg pleier å hamstre når jeg er i England.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå