Gå til innhold

Sniking og titting

vl800

Anbefalte innlegg

Jeg husker da jeg var ung, da sneik/tittet vi mye inn hos folk. Klatret opp i trær, satt der å tittet lenge. Da så vi mye rart. Nakne jenter, damer ,menner. Vi så folk som onanerte og hadde sex. JEg husker også at vi hadde favoritt steder, som vi måtte innom å titte omtrent hver dag.

Må vel innrømme at jeg har den samme intressen idag, men ikke i den skalaen. Det blir mere sånn at det hadde vært kult å se nabodama/naboene holde på med diverse aktiviteter. Men det blir det ikke så mye av, kjedelige naboer.

Er det mange som holdt på med det samme da de var yngre, eller holder på med det nå også.

Litt morsomt å mimre litt tilbake på hva man holdt på med før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sniking og titting :sjokk: har aldri vært interessant fra min side, hverken som "pre-fjortiss", fjortiss eller i det hele tatt så langt i mitt liv. Men, jeg kan huske gutta i fjortiss-alderen - DER fantes det noen som lå i buskene, klatret i trærene, satt gjemt under soverommsvinduet og lignende :hoho: .

Hva gjelder seksualitet (som innlegget jo er postet under!) synes jeg tanken på å BLI SETT er langt mer pirrende enn selv å snik-titte på andre :rodme: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Blitt sett noen gang da, Lille My? Jeg og dama ble spotta da vi hadde oss i fjor sommer. Fikk et skikkelig kick da vi oppdaget paret på et svaberg bortenfor. Vi fortsatte. Da vi var ferdige var de borte. Synd, for det hadde vært stilig å se dem også.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, da jeg for noen år siden bodde i en bygård i Oslo med naboer tett på, husker jeg at jeg til stadighet så nabo (-guttungen 16-17år) titte inn mine vinduer..... Og en dag hadde han sannelig hengt opp ett hjerte i sitt vindu!! Den første tiden var det vel litt smigrende men etterhvert opplevde jeg det mer som trakasering (noen stumme tlf. og ringing på døren med pusting som svar i tillegg vel og merke)..... Fikk faktisk litt små-angst en periode, og brukte persienner vel ofte!

Og for å være realistisk tror jeg vel ikke at noen noengang har sett meg "ha meg" :lol: Min sjanse kommer kanskje senere :hoho: ?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Registrerer at en del kvinner ønsker å bli sett; men er det av noen som de vet er der, evt. er i samme rommet, eller er det f. eks. at noen titter i nøkkelhullet når man onanerer i dusjen?

Synes nok det er litt spennende å oppdage en kvinne som er naken eller onanerer, men føler vemmelse ved å se på par som er i gang.

Jeg er mann, men reagerer ikke negativt på at noen vil kikke på meg, men jeg er veldig nøye med ikke å påtvinge noen min nakenhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hepp!

Jeg kan like live underholdning. Og om noen synes det er kult å se på meg og mademoisellen, så er det ikke meg i mot.

Mvh

L.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gabriel

Når det gjelder dette temaet så er det viktig for meg å skille mellom

fantasi/ønsker og hva jeg vil gjøre i praksis.

Det sies at menn er mer visuelt interessert enn kvinner. Det er også min

erfaring. Når jeg gikk på ungdomskolen så var guttenene opptatt av

blader med bilder av nakne damer mens jentene var opptatt av

historier (noveller). Jeg tittet på noen av novellene og synes de var

vel så "grove"/"umoralske" om ikke mer enn de guttene var opptatt av.

F.eks. i jentenes blader så hadde man oftere sex mens det ikke alltid

var tilfelle i guttenes blader (det var "bare" en kvinne som så ut som om hun tilbød det.)

Jeg liker å se på damene og kan nok ofte fantasere om hvordan de

ser ut uten klær. Jeg kan nok også av og til fantasere litt om hvordan

de forskjellige vil ha sex eller hvordan de reagerer når de har en orgasme. Men jeg er ikke

interessert i å fantasere om sex mellom de og en annen mann.

Jeg er nok noe selektiv i hvem jeg tillater meg å fantasere om.

Kvinner det vil skape problemer for meg å være tent på forsøker

jeg ikke fantasere om (damene til kameratene mine, svigerinner,

andre damer i familien, nære kvinnelige kollegaer etc.) Kvinner på litt

større avstand er det helt greit å fantasere om.

Selv om muligheten bød seg så ville jeg være mer konservativ

i virkeligheten. Selv om jeg uoppdaget kunne observere en kvinne

som tilfredstilte seg selv så ville jeg trekke meg unna. Det samme

ville jeg gjøre hvis hun var naken og jeg tror at hun ikke er klar over

meg og muligens ikke ville bli sett.

Som det fremgår av andre innlegg jeg har skrevet så har jeg

et naturistisk livsyn. Så å se og å bli sett nakne i en ikke-seksuell

sammenheng er fullstendig problemfritt.

Når det gjelder å bli sett på i en seksuell sammenheng så ville

jeg ikke ønske at andre (enn hun jeg er sammen med) skulle se på

meg/oss.

Gabriel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...