Gjest Frysepulver Skrevet 24. mars 2007 #1 Skrevet 24. mars 2007 Jeg bør vel begynne å tenke på utdrikningslag... Skal altså være forlover for to jenter, hhv. i august og desember. Utdrikningslag for august tenker jeg bør bli i juni (?), det andre i september (ellers begynner det å bli lovlig kaldt ute). Augustbruden vil ikke gjøre noe av seksuell karakter offentlig og det er jo greit. Hun er ellers veldig glad i spa, så tenkte å gjøre det. Men hva mer??? Desemberbruden tør vel noe mer, men her er jeg også helt blank. Jeg ønsker ikke at prisen pr. gjest skal overstige 500 kroner, hvis det likevel "må" det bør man jo få skikkelig valuta for pengene. Har vel egentlig aldri vært i ordentlig utdrikningslag selv, så trenger alle råd jeg kan få
Mies Skrevet 25. mars 2007 #2 Skrevet 25. mars 2007 Jeg tror jeg er kjempefint at du ikke tar av økonomisk :D supert. Ellers så synes jeg det hørtes tidlig ut med utdrikkningslag 3 mnd før bryllupet, det er jo plenty å gjøre inne også. Ta kontakt med alle de som skal være med i utdrikklagene, og innvolver de i prosessen, spør de om råd/hva de har lyst til/hva de tror bruden synes er artig. E-post funker skjelden bra, prøv å få til en cafemøte eller noe slikt. Husk på at dette er en dag hvor dere skal ha det gøy sammen, aktiviteter som ikke innvolverer alle er skjelden like vellykket.
Mrs B Skrevet 25. mars 2007 #3 Skrevet 25. mars 2007 Helt enig i at 3mnd før er veldig tidlig, tror det er vanlig med 2-4 uker før?? Vi samla oss for å diskutere utdrikknigslaget til venninna vår, da kom mange gode ideer opp. Står det helt stille er det også endel gode ideer å få på internet, prøv å søke, eller titt på bryllupssidene på internet! F.eks Bryllupsweb eller Ditt bryllup
Sunbird Skrevet 25. mars 2007 #4 Skrevet 25. mars 2007 Jeg for min del synes det er helt greit at utdrikkingslaget kommer i så god tid før bryllupet. Jeg tror jeg ville blitt litt stresset om det var fire uker igjen til mitt bryllup og de ennå ikke hadde ordna med nå utdrikkingslag. Det vet heldigvis forlovern min. Hva dere skal finne på vet jeg ikke. Men jeg er i allefall ikke for "utdritingslag". Da jeg var forlover for to år siden hadde vi med oss bruden og badet i sånne badestamper. Der koste vi oss med god drikke (selvsagt litt ekstra til bruden) og litt frukt. Vi hadde også ordna en slags quiz til henne. Masse spm om hva den kommende mannen mente og trodde om forskjellig. (vi hadde snakket med han på forhånd, så fikk vi samenligna svarene). Etter badinga koste vi oss på terassen her med grilling og ennå mer drikke, før vi til slutt endte opp på en lokal pub. Tror bruen var strålende fornøyd med utdrikkingslaget sitt.
Gjest Frysepulver Skrevet 25. mars 2007 #5 Skrevet 25. mars 2007 Desemberbruden gifter seg ikke i Norge, så hun reiser nok ned noen uker før jul tipper jeg. Dessuten skal det komme mennesker som er mye opptatt, særlig i november og desember i forbindelse med julebord etc., så oktober er nok det seneste jeg kan ha det
Maja_83 Skrevet 25. mars 2007 #6 Skrevet 25. mars 2007 Så populær du var da Æren av å være forlover i 2 bryllup og greier. Hehe. Hva med å kidnappe, så ta med på en helikoptertur, og så lander helikopteret på et spahotell?
Gjest Frysepulver Skrevet 25. mars 2007 #7 Skrevet 25. mars 2007 Så populær du var da Æren av å være forlover i 2 bryllup og greier. Hehe. Hva med å kidnappe, så ta med på en helikoptertur, og så lander helikopteret på et spahotell? ← Jeg kjenner riktignok en som har helikopter og som sikkert er snill på prisen - men tror det blir altfor dyrt likevel
Frey Skrevet 25. mars 2007 #8 Skrevet 25. mars 2007 Utendørsavktiviterer: Fjordrafting Klatring Rappelering Gå i "spenningsfelt" (tau ol som er spent mellom trær i ca 20 meters høyde) Picnic med rebusløype Innendørsaktiviteter: Spa, badeland Undertøys-, dildo- eller sminkeparty Strippebar Gladiatorkamp Ute/inne: Gocart Paintball Ridetime Handler på hundeutstilling (handler er den som viser fram hunden for dommeren) Utdriting: Tupperwaredemo og salg på kjøpesenter eller i hovedgate Karikaturtegner på kjøpesenter eller i hovedgate Allsang på trikken "Innpåsliten" blomsterselger Det siste er skrevet under tvil da jeg synes utdriting er usmakelig
Erya Skrevet 27. mars 2007 #9 Skrevet 27. mars 2007 Utendørsavktiviterer: Fjordrafting Klatring Rappelering Gå i "spenningsfelt" (tau ol som er spent mellom trær i ca 20 meters høyde) Picnic med rebusløype Innendørsaktiviteter: Spa, badeland Undertøys-, dildo- eller sminkeparty Strippebar Gladiatorkamp Ute/inne: Gocart Paintball Ridetime Handler på hundeutstilling (handler er den som viser fram hunden for dommeren) Utdriting: Tupperwaredemo og salg på kjøpesenter eller i hovedgate Karikaturtegner på kjøpesenter eller i hovedgate Allsang på trikken "Innpåsliten" blomsterselger Det siste er skrevet under tvil da jeg synes utdriting er usmakelig ← Hei! eg bare lurer på det der med sminkeparty! Hvordan ordner man et slikt party da? Hvem kontakter man liksom??? Det hørtes jo kjempekoselig ut..
Frey Skrevet 27. mars 2007 #10 Skrevet 27. mars 2007 Oriflame og Mary Kay i alle fall. Sikkert fler og men jeg kjenner ikke så mye til dette
Gjest Vampyra Skrevet 27. mars 2007 #11 Skrevet 27. mars 2007 Nå vet jeg ikke hvor tøffe dine bruder blir etter litt alkohol, men en ting som hadde vært skikkelig kult er å få de til å ta undertøysbilder de kan gi til sin kjære (gjerne som morgengave). Du kan for eks gi henne en liten sum der hun skal handle undertøyet selv, be henne ta med undertøyet hun skal bruke under brudekjolen eller be alle deltagerene ta med rekvisitter til henne. For eks skjorte, slips og hatt, høyhelte sko, saueskinnsfell osv osv... Prøv å tenke på ting som er typisk bruden, og brudgommen. Og det beste er at dere kan gjøre det billig ved å la en av deltagerne, eller du (forlover) ta alle bildene. Det finnes mange måter å løse det på, og så må hun jo få velge om hun ønsker å gi bort bildene selv, eller om dere kanskje gir brudgommen en smakebit fra festlighetene selv
Gjest Vampyra Skrevet 27. mars 2007 #12 Skrevet 27. mars 2007 Forresten... Det finnes mange flotte uteaktiviteter man kan gjøre...' Mange hytter og steder har mange gode tilbud, så sjekk rundt i nærmiljøet etter steder som tilbyr litt opplegg og utleie av hytte. Sjekk ut hytter ved vann eller med badestamp for eks. Jeg hadde elsket å bli tatt med på en hytte med peiskos og rødvin kombinert med morsomheter og typiske jenteting!
Gjest Frysepulver Skrevet 27. mars 2007 #13 Skrevet 27. mars 2007 Nå vet jeg ikke hvor tøffe dine bruder blir etter litt alkohol, men en ting som hadde vært skikkelig kult er å få de til å ta undertøysbilder de kan gi til sin kjære (gjerne som morgengave). Du kan for eks gi henne en liten sum der hun skal handle undertøyet selv, be henne ta med undertøyet hun skal bruke under brudekjolen eller be alle deltagerene ta med rekvisitter til henne. For eks skjorte, slips og hatt, høyhelte sko, saueskinnsfell osv osv... Prøv å tenke på ting som er typisk bruden, og brudgommen. Og det beste er at dere kan gjøre det billig ved å la en av deltagerne, eller du (forlover) ta alle bildene. Det finnes mange måter å løse det på, og så må hun jo få velge om hun ønsker å gi bort bildene selv, eller om dere kanskje gir brudgommen en smakebit fra festlighetene selv ← Den ene har vært modell for den andre en gang - og da var det et undertøysoppdrag
jente 79 Skrevet 28. mars 2007 #14 Skrevet 28. mars 2007 (endret) ... Endret 10. mai 2007 av jente 79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå