B2B Skrevet 24. mars 2007 #1 Skrevet 24. mars 2007 (endret) http://www.ambiance.se/images/pion.JPG Endret 13. mai 2008 av B2B
Gjest Frysepulver Skrevet 24. mars 2007 #2 Skrevet 24. mars 2007 Fargeblanding høres slettes ikke dumt ut, spesielt dersom dere kun skal ha en vase med blomster på hvert bord.
Mies Skrevet 25. mars 2007 #3 Skrevet 25. mars 2007 Vel, pass på å ikke ha så stort sprang i fargene, rosa (ikke mørkere enn bilde) og hvit kunne funke,men ikke rosa og rød, det tror jeg blir for voldsomt. Du kan også velge to tre rosafarger. Tips til Peonene, tror du spurte om når de blomstret i en annen tråd, her i Oslo-området så blomster de fra slutten av juni (bondepeoner) til midt-slutt juli (silkepeoner/"vanlige"). Noen slag er noe tidligere enn andre, og den som står i sydveggen i veldrenert jord er tidligere enn den i halvskygge og jord som snøen blir liggende lenge på, tenk på det når du planter nye. Du kan også vurdere å dele de din bestemor har. Det har de bare godt av om det er tre-fire år siden sist hun delte. (Peon er en staude, de fleste stauder kan man formere ved å dele i to eller flere deler, dette gjør for Peon sitt tilfelle best på våren ved at man graver opp knollene, en kan så skjære opp knollene slik at enhver bit har to-tre bladfester. Disse plantes så på nytt, obs, pass på å plante peoner grunnt, rett under joroverflata.) Hør med bestemor om hun kunne tenke seg å dele på sine.
B2B Skrevet 3. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2007 Tusen takk for svar begge to! Har mest lyst på å bruke mest hvitt og grønt med litt rosa blomster for å gjøre det mer romantisk. Ingen flere som har lyst til å hjelpe meg litt?
avilion Skrevet 3. april 2007 #5 Skrevet 3. april 2007 Jeg ville valgt kun to farger, ellers kan det lett bli for rotete. Synes rosa blir for søtt, så jeg ville gått for grønt og hvitt.
B2B Skrevet 7. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. april 2007 (endret) Fant enda et par fine bilder av peoner som bordekorasjoner, legger det ut sa ogsa andre kan fa litt inspirasjon Rosa peoner som bordekorasjon Bilde 2 Bilde 3 Bilde 4 Endret 7. april 2007 av B2B
kjks77 Skrevet 10. april 2007 #7 Skrevet 10. april 2007 (endret) Innlegg endret. I følge KGs regler er ikke reklame for eget foretak tillat. Se gjerne her for annonsemuligheter. M@msen (mod) Endret 10. april 2007 av m@msen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå