Gjest Peachbud Skrevet 24. mars 2007 #1 Skrevet 24. mars 2007 (endret) Jeg har kjøpt: - En basic, hvit t-skjorte med stor utringning i ryggen. HM. - Lyseblå, basic t-skjorte med utringning foran. Vero Moda. - Kremgul singlet med svart silkebånd under brystet. Svarte blonder. Lindex. - Brun T-skjorte med rosa trykk. Carlings. - Svart silkesinglet med blonder. Carlings. - Svart, utringet genser med annenhver gjennomsiktig og ugjennomsiktig stripe. Cubus. - Hvit, ribbestrikket genser. Cubus. - Svarte støvletter med halvhøye hæler. ? - Svarte skinnstøvletter med lav hæl. Emilie. - Koboltblå genser med to striper med "pyntehull" foran og bak. Twisted. - Lysegul genser. Armene rekker til albuen. Oasis. - Bikini med store, blå hippie-blomster. Oasis. - Lave, kremgule sko med reim over ankelen. Minner meg om dukkesko. Bianco. - Svart, ettersittende bukse. Ikke helt stram nederst. Only. - Utringet, kortermet, 70-tallsstorblomstrete topp. Strikket. Bikbok. - Hvit, ribbestrikket strømpebukse. ? - Blå T-skjorte. Bikbok. - Hvit, tynn genser. Loppemarked. Originalt HM. - Mørkeblå, ettersittende jeans. Twisted. - Hvit sommerkjole. Carlings. - Hvit truse. HM. - Kremgul truse. HM. - Blå kjole med hvite fugler og røde kanter. Bikbok. - Blå, ribbestrikket koboltblå genser. Mango. - Røde pumps med smal hæl og rundt tå. Hot fashion. - Brun veske. Morris. - Svarte ballerinasko. DNA. - Svarte flats med åpen tå. DNA. - Mørkeblå, ettersittende jeans. Gina Tricot. - Sennepsgul, strikket, kortarmet bomullstopp med silkebånd under brystet. Kookaii. - Rød t-skjorte. Zara. - Hvit topp. Zara. - Blå, tynn genser. Bikbok. - Svarte pumasko. Urban. - Hvit BH med avtagbare stropper. Lindex - Svarte hipster. HM - Svarte hipsters. HM - Hvite hipsters. HM - Svart undertøyssett med lyserosa blonder og bånd med løkkeskrift på. Hm - Rød kåpe. Mango. - Svart treningsbukse. Lindex. - Joggesko. GSport. - Treningsbh. Lindex - Rød singlet med brede stropper. Only. - Treningsbukse. GSport. - Rød, tynn genser. New Yorker. - Lys gråblå topp med svart trykk. Mango. - Pudderrosa nattkjole. Lindex. - Svarte strømper som rekker til over kneet. Lindex - Grå genser med dyp v-hals. Bikbok. - Topp i mørk sølv. Bikbok. - Svart, enkel jeans. Cubus. - Grå halternecktopp i silke. HM. - Fiolett genser. Warehouse. - Hvit genser med beige bil-mønster. Blend. - Svart treningsbh. Cubus. - Rød regnkåpe. Mango. Hva med dere? Edit: Oppdatert 12. mai. Oppdatert igjen 3. juni. Oppdatert igjen 12. juni Oppdatert 10. juli. Oppdatert 23. juli. 15. sept. Endret 8. november 2007 av Peachbud
Gjest *Tara* Skrevet 24. mars 2007 #2 Skrevet 24. mars 2007 Jeg har kjøpt endel nytt iår: Jobb- og by-bruk: Svarte høye Högl-støvletter Korte blå jeans Endel tunika`er og topper 2 svarte strikkejakker Svart lang heklet jakke 1 svart blazer med tynne beige striper Hvit skjorte Masse skjerf Beige Gabor-sko Brune Gabor-støvletter Fritid: Craft skalljakke lave Viking retro-støvler Ellers er jeg veldig flink til å sy om gamle klær. Jeg har sydd om masse bukser, jakker og bluser ... en flott måte skaffe seg "nye" klær Men idag gjorde jeg et kjempegodt kjøp: Dyrberg/Kern-smykker til halv pris
Millis Skrevet 25. mars 2007 #3 Skrevet 25. mars 2007 en haug noe beskrevet i shoppingdagboka mi og noe ikke...
snooops Skrevet 25. mars 2007 #4 Skrevet 25. mars 2007 Ingen! Kjære vene så mye dere har kjøpt da! Det er jo mer enn jeg kjøper på et helt år, og det er jo bare mars enda.
Rexina Skrevet 25. mars 2007 #5 Skrevet 25. mars 2007 Skal vi se: -To olabukser (en i Dublin og en på Vero Moda) -En tøff rød, bolerojakke (Miles Ahead) -Vårjakke hvit (Jean Paul) -Tre Bh'er + 2 g-tringer(En i Dublin i en spesialbutikk, og to på HM i Milano) -En lang topp i svart/hvitt mønster(fra Dublin) -En mørkeblå t-skjorte -Et brunt skjørt med mønster og en genser og en topp i samme brunfarge -MASSE strømpebukser -Russeklær (bukse og hettejakke) -To vesker (fra Morris og Wedins) -To sminkepunger (en fra Kipling og en fra HM) -Et langt, grått skjørt med høyt liv -En brun glitrende søt genser. -En hvit singlet fra Vila -Et skjerf
Gjest nimbus Skrevet 25. mars 2007 #6 Skrevet 25. mars 2007 oj, la meg se... - gyldne pumps fra dna - brune høye pumps - ivory silkepumps fra touch ups - grønne manolo blahnik sandaler - yonex treningssko - jenny packham brudekjole - en lysegrønn og brun banana moon bikini - en hvit og en grønn langermet t-skjorte fra H&M barneavd (voksen str er så store...) - en svart og en hvit bh i riktig str for første gang i mitt liv (65E ) - en rutete knebukse fra red label - et par bjørn borg boksere - et tynt mørkerødt kasjmir sjal - en rosa tunika fra benetton - en brun genser med litt puffermer - en grå hettejakke av kasjmir sikkert noe mer, men kommer ikke på akkurat nå. Skal kjøpe MASSE mer i Dubai om noen uker!
Mediocre Skrevet 25. mars 2007 #7 Skrevet 25. mars 2007 Refererer til shoppingdagboka mi jeg Link nederst
Gjest Shayla Skrevet 25. mars 2007 #8 Skrevet 25. mars 2007 (endret) Hmm nå måtte jeg tenke litt... -Sorte Crocs -Sort tynn genser fra Vero Moda -Ola bukse fra Vero Moda -Rød Vår jakke også Vero Moda -Grå kjole -Sort kjole -3 Bh'er -3 boxere -Disney sokker -Addidas joggesko -Grønn Puma bukse -Kne bukse fra St.Tropez -Genser fra St.Tropez -Baggy bukse fra Bik Bok -T-skjorte fra Cubus -Sølv halslenke -Perle øredoobber -UCLA joggebukse fra Bik Bok -Kort dressjakke, Cubus -Tynn hvit genser HM -Kjole fra Ellos -2 par solbriller -Gull Crocs -Vest jakke fra Bik Bok -Skjerf/Sjal -Prikket rød paraply -Sort pose veske fra Vero Moda Tror det var alt...... Skal kjøpe en rød bikini fra HM og en rød/lilla mønstrete. Ellers må jeg jo ha nye sommerklær Endret 25. mars 2007 av Shayla
GoldenGlow Skrevet 25. mars 2007 #10 Skrevet 25. mars 2007 (endret) Ohh... Det er mye jeg har handlet! Husker jo ikke alt.... Men i går kjøpte jeg den FINESTE kjolen noen sinne!!!! Grå kjole med svake ruter fra Tiger of Sweden, for de som ser på Ugly Betty, er dette en typisk "Amanda" kjole! Den er så pen.... Gleder meg sånn til å bruke den! Og jeg kjøpte sorte høye pumps fra Bianco i går. På fredag kjøpte jeg en sort kort jakke. Rydder opp i kleskapet mitt nå (måtte bare ha en liten pause...) så skal prøve å oppdatere hva annet som er kjøpt i 07, det er en del ja (skive feil) Endret 25. mars 2007 av GoldenGlow
Gjest Peachbud Skrevet 12. juni 2007 #11 Skrevet 12. juni 2007 (endret) Feil Endret 12. juni 2007 av Peachbud
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå