Livets datter Skrevet 27. februar 2003 #1 Del Skrevet 27. februar 2003 Tror dere? Jeg vet ikke helt, jeg. Men det er litt interessant. Veldig ofte opplever jeg at det stemmer til punkt og prikke Prøv f. eks: http://www.sol.no/horoskop/ (" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 27. februar 2003 #2 Del Skrevet 27. februar 2003 Jeg syns at det stemmer sjeldent på meg. Nei jeg tror vel ikke på de horoskopene. Syns det blir for enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 27. februar 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 27. februar 2003 Jeg tror det ligger noe i det. Ikke nødvendigvis for hver enkelt menneske personlig, men at de forskjellige stjernetegnene og de som er født i tegnene har sine kjennetegn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 27. februar 2003 #4 Del Skrevet 27. februar 2003 Jeg tror også at det er noe i det, man kan jo ikke tolke alt helt bokstavelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå