Gjest HeidiO Skrevet 24. mars 2007 #1 Skrevet 24. mars 2007 Altså, jeg er ikke gravid.. men satser på å bli det mot slutten av året. Jentenavn har vi i boks, men jeg klarer ikke å finne noen fine guttenavn? Noen som har noen gode forslag å komme med?
Drua Skrevet 24. mars 2007 #2 Skrevet 24. mars 2007 Her kan du finne ganske så mange: http://www.ssb.no/navn/
Gjesten29 Skrevet 24. mars 2007 #3 Skrevet 24. mars 2007 Altså, jeg er ikke gravid.. men satser på å bli det mot slutten av året. Jentenavn har vi i boks, men jeg klarer ikke å finne noen fine guttenavn? Noen som har noen gode forslag å komme med? ← Nicholas Martin Linus Lars Casper
Gjest HeidiO Skrevet 25. mars 2007 #4 Skrevet 25. mars 2007 Skummelt at du skulle si Lars, for det har jeg tenkt på, mn tror ikke sambo er like begeistret. Hadde en grandonkel med det navnet som jeg var veldig glad i når jeg var liten...
Gjest Tweek Skrevet 25. mars 2007 #6 Skrevet 25. mars 2007 (endret) Jeg liker Lukas Det er normalt, men ikke så normalt at "alle" heter det. Og det funker like bra på engelsk, samt at jeg ikke tror det er et navn som er mobbe utsatt. OG så er det fint da Selfølgelig, alle heter jo ikke lukas. Jeg skrev hater, hehe Endret 25. mars 2007 av Tweek
Gjest HeidiO Skrevet 25. mars 2007 #7 Skrevet 25. mars 2007 Det er stilig navn ja, men jeg vet om en hest som het Lukas, så det blir liksom litt feil.... hehehe Men skal jeg bruke Lars, så vil jeg helst ha to navn da; Lars Halvor. Etter pappa å grandonkel. Jeg skulle ha blitt kalt det dersom jeg ble gutt. Men, siden jentenavnet vi har valgt også har tilknytning til min familie så blir det litt dumt. Da må det nesten være noe fra hans side, eller noe som aldri har vært brukt i familien før synes jeg.
Rydberg Skrevet 26. mars 2007 #8 Skrevet 26. mars 2007 Hadde egentlig tenkt å holde dem hemmelig til jeg fikk tre sønner, men du virker så snill. Storm Guttorm Gorm Skikkelig vikingnavn! Du bare vet de kommer til å store, staute karer når de vokser opp!
Gjest HeidiO Skrevet 26. mars 2007 #9 Skrevet 26. mars 2007 *Flire* Var skikkelige vikingnavn og det! Spesielt Gorm og Guttorm. Ser for meg en svær basse utenfor døra her som kommer og sier: - Hei mamma, jeg er hjemme, før han gi meg en klem som nesten knekker ribbeina Men, Storm synes jeg var et utrolig vakkert navn! Ble bare litt vanskelig å si Storm med det etternavnet våres. Argh! Det som var å fint! *Prøve å venne seg til klangen av for- og etternavn....
Donpedro Skrevet 26. mars 2007 #10 Skrevet 26. mars 2007 Jeg liker Lukas samt at jeg ikke tror det er et navn som er mobbe utsatt. ← Jeg tror alle navn er mobbeutsatt. Lukas-pjukas.
Gjest Tweek Skrevet 26. mars 2007 #11 Skrevet 26. mars 2007 Mulig, men andre har større mobbepotensial enn andre, og jeg ser ikke lukas som noen stor "trussel" for det.
Kattugla Skrevet 5. april 2007 #13 Skrevet 5. april 2007 Jeg synes også Lukas og Theodor er fine navn Andre navn jeg liker godt er Benjamin, Daniel og Oliver.
Gulphild Skrevet 5. april 2007 #15 Skrevet 5. april 2007 Tristan var jo litt fint. :D Svensk navn? Synes Sindre er ganske pent. Hvorfor ikke bare skrive Teodor?
Gjest Bellatrix Skrevet 5. april 2007 #16 Skrevet 5. april 2007 Jeg synes også Lukas og Theodor er fine navn Andre navn jeg liker godt er Benjamin, Daniel og Oliver. ← Ja, det var fin navn. Adrian Kasper Asgeir Audun Trond
Grendel Skrevet 5. april 2007 #17 Skrevet 5. april 2007 Armas syns jeg er et nydelig guttenavn som jeg dessverre aldri får bruke selv. (Uaktuelt..) Det er finsk, og betyr "elskelig". =)
IsaCathrine Skrevet 5. april 2007 #18 Skrevet 5. april 2007 (endret) Ask Arian Andres Alv Andris Alvar Arin Arn Abriam Balder Birk Brage Baldrian Caspian Cornelius Embrik Emret Elliot Evander Frikk Fartein Fartan Gard Gardar Heiki Hauk Hadrian Helmer Imre Jaran Kroint Kvive Kian Kassander Lavrans Lyn Leander Lodin Leo Leon Lenoard Lucia Luca Millian Njål Noa(h) Neri Noor Nicedemus River Ravn Romar Silas Såm Skjalg Skule Trym Torian Vetle Viar William Yme Ømjer Om du ikke finner noen du liker her sååå Skal se om jeg finner noen fler etterpå! Endret 5. april 2007 av IsaCathrine
IsaCathrine Skrevet 5. april 2007 #19 Skrevet 5. april 2007 Berner Emilio Olenader Olander Valentino Viljar
Saeria Skrevet 7. april 2007 #20 Skrevet 7. april 2007 Tristan var jo litt fint. :D Svensk navn? Synes Sindre er ganske pent. Hvorfor ikke bare skrive Teodor? ← Tristan er visstnok keltisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå