Gjest HeidiO Skrevet 24. mars 2007 #1 Skrevet 24. mars 2007 Hvordan ser brudekjolen din ut? Hva kostet den, og hvilket tilbehør skal du ha til? Legg ut linker Her er min kjole; http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?ke...ze=8&style=A602 Kostet 16 000 på Amor brudesalong i Haugesund. Skal ha den i diamond/silver. Vil ikke ha slør til, siden kjolen er så fin bak. Men lurer på diadem/"hårbøyle" som glitrer litt, samt smykke og øredobber. Sko har jeg ikke bestemt meg for. Kanskje jeg får noen tips her?
♥Mirella♥ Skrevet 24. mars 2007 #2 Skrevet 24. mars 2007 For en nyyyydelig kjole, Heidi!!! Elsk!! Kjolen min Skal ha slør i vielsen, tar det av etterpå. Har ikke funnet sko og smykker enda. Kjolen er kjøpt på House of Brides i Købenavn, og kostet 9900 danske kroner. Fikk slør på kjøpet, og den rosa blomsten.
Malama Skrevet 24. mars 2007 #3 Skrevet 24. mars 2007 (endret) http://www.anjas-brautstudio.de/___braut/ginnis.jpg Jeg skal ha slør, men ikke lenger enn til livet. Sløret er påsydd små, små perler. Perlesmykke og perleøredobber, samt en heklet liten krone som mamma lagde til hun skulle gifte seg, men med påsydd noen perler der også (mye perler da det er små perler som i stor grad utgjør mønsteret på kjolen, så det gir en helhet.) Sjalet skal jeg ikke bruke annet enn evt om skuldrene når vi drar om kvelden dersom det er litt kjølig da... Med mindre det er veldig surt, da bruker jeg det nok på vei til kirka også. Også hører det til en liten brudeveske. Skoene jeg skal ha er enkle, offwhite, ikke altfor høy hæl, og stropp rundt ankelen slik at de sitter godt når jeg skal danse (jeg sliter med at sko ofte glipper på hælen) og dessuten kan jeg ikke glemme meg og ta dem av under middagen, slik jeg ofte gjør... Kjolen koster i underkant av 10.000 Endret 24. mars 2007 av Malama
naley Skrevet 24. mars 2007 #4 Skrevet 24. mars 2007 min kjole egentlig dårlig bilde, gamle eirens bilder. Jeg skal ha kort slør så den ikke dekker kjolen min bak, didem eller perlepynt til håret. Smykke, armbånd og øredobber i perler. her veske sko
Gjest HeidiO Skrevet 24. mars 2007 #5 Skrevet 24. mars 2007 Dette var gøy Så mange fine kjoler det finnes der ute! Og nå får jeg jo litt oversikt hvilke smykker osv som finnes også, siden jeg ikke har bestemt meg for noe av det enda
Frey Skrevet 24. mars 2007 #6 Skrevet 24. mars 2007 Kjolen men jeg skal ha den uten skulderstropper. En helt enkel tiara dersom jeg ikke samarbeider med en smykkedesigner og delvis lager den selv. Armbånd
lille sørland Skrevet 24. mars 2007 #7 Skrevet 24. mars 2007 Jeg skal ha denne kjolen . Kostet 12000. Og så skal jeg ha et langt slør i samme stil som slepet med mye broderier av små roser. Mye stener og perler.. Det kostet 2500. Og jeg hadde egentlig bestemt meg for en HELT enkel agape kjole uten noen som helst pynt på!! Sånn kan det gå =) Ikke funnet sko eller smykker ennå, men kjøpt 3 tiaraer som alle er like fine og jeg klarer ikke å bestemme meg!!
minnimy Skrevet 24. mars 2007 #8 Skrevet 24. mars 2007 http://www.alfredangelo.com/index.cfm/fuse...cf-dbfca138c5d3 skal ha slør til livet og tiara,smykke kjolen er ivory og den kostet 10.000 men fikk den på salg ca 5000,- veldig fornøyd. skal se på tilbehør over helgen.
naley Skrevet 25. mars 2007 #9 Skrevet 25. mars 2007 kjøpt 3 tiaraer som alle er like fine og jeg klarer ikke å bestemme meg!! ← 3 stk? syns tiarane koster så mye, såm å da ha 3 stk! hehe
lille sørland Skrevet 25. mars 2007 #10 Skrevet 25. mars 2007 3 stk? syns tiarane koster så mye, såm å da ha 3 stk! hehe ← Jeg har kjøpt på e bay, ikke dyre akkurat, derfor jeg kjøpte tre så jeg kunne teste hvilken som kom til å passe best... Men går jo ikke ann å bestemme seg.. Tror jeg må se ann dagsformen den 7. juli jeg =)
naley Skrevet 25. mars 2007 #11 Skrevet 25. mars 2007 he he, nei da så. ikke bestemt meg enda jeg. Men viktig å velge noen som kan festes i håret og som ikke klemmer på hodebunnen sa frisøren min. Hadde hatt folk som måtte ta de av pga det føltes som tiaran boret seg inn i hodebunnen. Kanskje teste de ut hjemme en dag også når du har så mange
Søtnos Skrevet 25. mars 2007 #12 Skrevet 25. mars 2007 Her var det mange nydelige kjoler!! dette er kjolen min Den kostet 15000. vet ikke helt om jeg skal ha slør enda... men har kjøpt tiara.. bare en da
pike28 Skrevet 25. mars 2007 #13 Skrevet 25. mars 2007 (endret) Hvordan ser brudekjolen din ut? Hva kostet den, og hvilket tilbehør skal du ha til? Legg ut linker Her er min kjole; http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?ke...ze=8&style=A602 Kostet 16 000 på Amor brudesalong i Haugesund. Skal ha den i diamond/silver. Vil ikke ha slør til, siden kjolen er så fin bak. Men lurer på diadem/"hårbøyle" som glitrer litt, samt smykke og øredobber. Sko har jeg ikke bestemt meg for. Kanskje jeg får noen tips her? ← Dette er jo kjolen "min" jo Jeg synes da selvfølgelig den er fantastisk vakker, men pga min lyse hudfarge har jeg valgt en annen farge enn deg: http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?st...6style%253dA547 Kjøpte den i Lillestrøm til 12 000 kr Angående slør så er jeg ikke sikker på om jeg ønsker å bruke det eller ei. Jeg synes vel egentlig en "ekte" brud burde ha slør, men samtidig så er ryggen på denne kjolen så pen at jeg ikke ønsker å skjule den. Har prøvd å fritte ut min tilkommende hva han ønsker, men har vel egentlig ikke fått noe svar. Har kjøpt meg et forholdsvist enkelt diadem, men har enda ikke bestemt meg for hva salgs smykker jeg skal bruke ellers. Skal ihverfall ha det ganske enkelt da det er så mye stæsj på selve kjolen. Sko kjøpte jeg på DNA faktisk ( har ingen link). Siden jeg er såpass høy er dette sko med lav hæl, men de passer perfekt til kjolen. Det er gullsko med et sølvsmykke ganske så likt det som er i brystet på kjolen fremme på foten. Passer ordentlig godt både i farge og stil Endret 25. mars 2007 av pike28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå