Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2007 #1 Skrevet 24. mars 2007 Vi har vært sammen i 1,5 år og jeg var dum nok til å foreslå at vi skulle flytte sammen hvorpå han svarer 'ikke nå, men ikke umulig senere' og 'vet ikke, vet ikke , vet ikke'. Nå føler jeg at jeg har dummet meg ut og gitt fra meg noe som ikke vil komme tilbake. Slik jeg har tenkt, kommer det aldri til å skje at han vil flytte sammen med meg. Er han ikke klar etter 1,5 år, så blir han aldri klar og jeg kan like godt dra videre. Men nå har jeg lest her at folk faktisk har flyttet sammen etter hele 5 år! Har noen over 35 år slik erfaring? Som tom har vært i lengre samboerforhold tidligere i sitt liv? Eller gjelder dette typisk bare folk som etter hvert har kommet seg over de verste 20-åra og funnet tiden moden? Ikke slik at jeg har det så travelt, men gidder ikke være sammen med en fyr som ikke er interessert nok heller...
Gjest Gitte Skrevet 24. mars 2007 #2 Skrevet 24. mars 2007 (endret) Jeg og kjæresten har ikke følt oss klare før nå, og vi har vært sammen i ca 3,5 år.. Flytter i juni Den som venter på noe godt osv... edit: Svaret mitt gjelder kanskje ikke siden vi ikke er over 35. Endret 24. mars 2007 av Gitte
onyx Skrevet 24. mars 2007 #3 Skrevet 24. mars 2007 Vi flyttet sammen etter over 3 år, da var vi begge rundt 30 år.
gompen Skrevet 24. mars 2007 #4 Skrevet 24. mars 2007 Jeg og kjæresten flyttet sammen etter ca et år, men vi er rundt 25 da... Vi følte begge at det var riktig for oss, men det er ikke alle som føler seg klare så tidlig i forholdet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå