Sun Mei Skrevet 24. mars 2007 #1 Del Skrevet 24. mars 2007 Noen som har prøvd dem? Hvordan fungerer det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merethe_81 Skrevet 24. mars 2007 #2 Del Skrevet 24. mars 2007 Helt pyton. Prøvde å melde meg ut 3 ganger (2 via nett, 1 via telefon) før de registrerte det den 4.gangen. Da hadde allerede regninger / purringer begynt å komme, og de hevdet selvfølgelig at de aldri hadde sett noen utmeldinger. Filmene kom sjelden til avtalt tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elanor Skrevet 24. mars 2007 #3 Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg er medlem. Det funker slik at man lager en liste over de filmene man ønsker å se. Brafilm sender deg en film fra denne listen, og når du har sett den, sender du den i retur. Og så sender Brafilm deg en film til. Det går også an å ha 2 eller 3 filmer på en gang. Er ganske fornøyd, men utvalget på filmer kunne kanskje vært bedre. Ventetiden mellom hver film kan dessuten virke lang. Sender jeg en film tilbake på fredag, regner jeg med å få ny film på onsdag. Sender jeg tilbake på mandag, får jeg ny på torsdag osv.. Film24 er et annet alternativ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 24. mars 2007 Noen som har prøvd film24 da? Hva er forskjellen på dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 24. mars 2007 #5 Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg var med i brafilm i 4 mnd og kommer nok til å leie filmene på videobutikken heretter. Ventetiden var verst, jeg hadde bare en film og når den var sendt tilbake tok det minst 4 dager før det kom ny, så skulle hatt 2 filmer hvis jeg skulle hatt flere, så jeg kunne sendt tilbake en og hatt en annen hjemme i mellomtiden. Veldig ofte hvis jeg hadde lyst å se en film så hadde jeg ingen hjemme for da var den sendt til bytting. Jeg fikk stort sett filmer fra øverste del av filmlisten min, og det var ingen problemer ved utmelding. Fordelen var at man kunne se de når det passet, istedet for at vi leide på butikk og måtte levere tilbake neste dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 25. mars 2007 #6 Del Skrevet 25. mars 2007 Jeg er medlem, og synes at kundeservicen er svært god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinne_ Skrevet 25. mars 2007 #7 Del Skrevet 25. mars 2007 Noen som har prøvd film24 da? Hva er forskjellen på dem? ← Jeg har film24 nå. Jeg pleier å se de 2 filmene i løpet av helga, dvs jeg ser 8 filmer i måneden, dvs 25 kr pr film. Dette er mye billigere enn å leie på den lokale videobutikken hos meg. Når det gjelder utvalg og ventetid er min erfaring at det kan være ventetid på de aller nyeste filmene, samt på litt smalere filmer. Filmer som tidligere har vært komersielle suksesser for en tid tilbake er det gjerne kort ventetid på, siden de sikkert har mange kopier. Når det gjelder kundeservice har jeg hatt problemer i forhold til å komme i kontakt med dem, og har enda ikke fått løst saken jeg har i forhold til dem Men er altså egentlig fornøyd med produktet deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eir Skrevet 25. mars 2007 #8 Del Skrevet 25. mars 2007 Bra film er etter min erfaring bare svindel. Samboeren meldte seg inn, på det velkomsttilbudet deres, men fikk aldri den avtalte medlemsinfoen, eller noen film. Så gikk det noen måneder, og plutselig fikk han regninger i etterkant for 2-3 måneder av gangen. Prøvde å ringe kundeservice gjentatte ganger, men de tar aldri telefonen. Etterhvert truet de også med inkasso, så nå har han sendt ett brev hvor han protesterer på kravet, så håper de gir seg med det. Er det forøvrig noen her som har fått tak i dem på telefon i det hele tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tessmira Skrevet 26. mars 2007 #9 Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg er medlem, har vært det i snart et år nå tror jeg. Har ikke hatt noen som helst problemer med kundeservicen, men har bare hatt kontakt med dem igjennom mail for jeg har ikke hatt behov for noe annet. Har skjedd noen ganger at jeg har fått noen filmer som har vært over gjennomsnittet ripete og halvt knekt, men da har jeg bare sendt inn skademelding så har de sendt tilbake en bedre en. Kan være enig i at de kan være litt trege, så filmen f.eks kommer 1-2dager senere enn den hadde trengt å gjort. Men jeg har god tid, så det går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 26. mars 2007 #10 Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg er medlem, og synes at kundeservicen er svært god. ← Vi var medlem i kanskje et halvår, og var fornøyde med tilbudet vi fikk. Vi hadde den pakken hvor man kan ha opptil tre filmer hjemme samtidig. Grunnen til at vi sa opp, var at vi aldri hadde tid til å se filmene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litt Lost Skrevet 27. mars 2007 #11 Del Skrevet 27. mars 2007 Har god erfaring, vært kunde siden april i fjor. Har en film hjemme om gangen og det ordner vi slik at vi har en film å se i helgen, fungerer supert for oss. Kun en gang vi ikke hadde film i en helg - da forsvant filmen i postgangen et sted. Ikke hatt problemer med kundeservice. Kontaktet dem for et par uker siden fordi jeg fikk feil film - trodde jeg. Så viste det seg at jeg fikk feil film i tillegg til den rette filmen (den rette filmen kom dagen derpå). Svaret fra kundeservice fikk jeg samme kveld og de skulle umiddelbart sende ny film fra listen min siden jeg fikk feil film. Enden på visen var at vi fikk tre filmer hjem, så to av dem sist helg og sendte dem tilbake, den tredje så vi nå i helgen. Nå venter jeg på ny film som jeg regner med å få i overimorgen. Helt ok ordning. Slipper å kjøre ut for å leie film, med småbarn orker ikke vi å kjøre rundt på ettermiddag/kveld og liker å være inne når barna er lagt for å bruke tiden til å kose oss. Slipper å kjøre ut dagen derpå for å levere film. Filmene kommer som sagt til hver helg - da forutsatt av vi returnerer filmen mandag. Vi trenger ikke fler filmer, holder med en film i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå