Solskinnsbolla Skrevet 24. mars 2007 #1 Skrevet 24. mars 2007 Hei. Jeg har de siste to ukene vært plaget av svimmelhet. Noen ganger virker det som om det blir verre av å drikke :kaffe: Men det veit jeg ikke... Noen som har forslag hva svimmelhet kan komme av??
Devana Skrevet 24. mars 2007 #2 Skrevet 24. mars 2007 Hvordan er svimmelheten da? Gyngende som danskebåten, snurrende som en karusell, ør i hodet...? Er så mange forskjellige typer så hvis du beskriver hvordan svimmel du er så er det lettere å svare på hva det kan komme av
Solskinnsbolla Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2007 Hvordan er svimmelheten da? Gyngende som danskebåten, snurrende som en karusell, ør i hodet...? Er så mange forskjellige typer så hvis du beskriver hvordan svimmel du er så er det lettere å svare på hva det kan komme av ← ok...hmmm, litt gyngende, akkurat som når man begynner å bli full. og akkurat som 'black outs' innimellom- akkurat som om jeg mister fokus i korte øyeblikk (men ikke plaget spesielt med hodepine... men har de siste dagene vært småkvalm(nei, ikke gravid!))
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2007 #4 Skrevet 24. mars 2007 Her står det endel http://www.helsenytt.no/artikler/svimmelhet.htm
Blåklokke Skrevet 24. mars 2007 #5 Skrevet 24. mars 2007 Lavt blodtrykk, kanskje ? Spiser du ofte nok så du ikke får lavt blodsukker ? Men er nok lurt å spørre legen hvis det vedvarer...
Grendel Skrevet 25. mars 2007 #7 Skrevet 25. mars 2007 Kan også være tegn på graviditet, ta en test hvis du ikke er helt sikker. Ellers er det mange ting som kan føre til svimmelhet, mangel på jern blant annet. Hør med en lege. =)
Solskinnsbolla Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 25. mars 2007 jeg er svimmel enda... det eneste jeg kan tenke meg er enten jernmangel, graviditet(men jeg har akkurat hatt mensen, så lite trolig!!) eller dårlig blodsirkulasjon... jeg har hatt en ekstrem stressende periode i det siste, og sittet mye foran skjermen på grunn av oppgaver som skal leveres.... men jeg har ikke hatt det slik før... får vel kontakte lege, ja, om det vedvarer!... det er jammen ubehagelig!!
Devana Skrevet 25. mars 2007 #9 Skrevet 25. mars 2007 Ja, det er alltid ubehagelig å gå svimmel. Jeg har gått svimmel i omtrent ett år snart pga nakken..Så det er også noe du kanskje kan sjekke ut hvis du sitter mye foran data'n...Titt litt på holdningen du sitter i. God bedring
Solskinnsbolla Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #10 Skrevet 25. mars 2007 Ja, det er alltid ubehagelig å gå svimmel. Jeg har gått svimmel i omtrent ett år snart pga nakken..Så det er også noe du kanskje kan sjekke ut hvis du sitter mye foran data'n...Titt litt på holdningen du sitter i. God bedring ← takk. det er mulig det har noe med nakke og rygg, jeg har hatt en del plager med de i det siste, ja... takk!! takk for svar alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå