Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle har vel opplevet at barna kan være litt røffe mot hunden eller katten i huset, men hva ville du gjort om du fikk beskjed om at din f.eks 15 år gamle sønn eller datter har misshandlet et dyr til døde? og ikke nok med det, dyrets hode ble pakket inn i en eske og lagt på trappen til eieren (en 17 år gammel jente) med et kort med en eller annen kommentar

Dette er en situasjon som skjedde i USA for en liten stund siden, jeg vet ikke om de har funnet ut av hvem som står bak det, men hva ville du gjort om du fikk vite at dine barn hadde gjort noe så utenkelig?

Jeg satt å gråt når jeg leste artikkelen, og får tårer i øynene når jeg tenker på det enda. Men hva da med foreldrene til de som har gjort dette???????????

Om du vil lese artikkelen, så trykk på linken

http://www.nettavisen.no/verden/article935465.ece

:grine:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den stakkars jenta..

Om mitt barn hadde gjort noe sånt, kan jeg virkelig ikke svare på hva jeg ville gjort.

Men jeg misstenker at foreldrene til personen som gjorde dette svikter på flere områder allerede.

Åhh, jeg fikk vondt inni meg nå.. :tristbla:

Gjest Mayamor
Skrevet

Et barn som mishandler dyr, trenger hjelp. :forvirret:

Den stakkars jenta..

Om mitt barn hadde gjort noe sånt, kan jeg virkelig ikke svare på hva jeg ville gjort.

Men jeg misstenker at foreldrene til personen som gjorde dette svikter på flere områder allerede.

Åhh, jeg fikk vondt inni meg nå.. :tristbla:

Men der er vi uenige gitt.

Mange bøller som har helt ok søsken og foreldre! ;)

Skrevet

Først hadde jeg tenkt at jeg hadde sviktet som mor og omsorgsperson, og grublet over hva jeg evt hadde gjort galt.

Men jeg skal ikke legge skjul på at det hadde blitt "månelyst" i heimen. Hva jeg evt hadde gjort aner jeg ikke, men en ting er sikkert, jeg hadde ikke "sydd puter under armene på barnet".

Skrevet
Et barn som mishandler dyr, trenger hjelp.  :forvirret:

Men der er vi uenige gitt.

Mange bøller som har helt ok søsken og foreldre!  ;)

Ja, du har nok rett.

Men det er det som detter inn i hodet mitt først. Delvis fordi det virker som et klassisk rop om oppmerksomhet, og delvis fordi jeg ikke klarer å innfinne meg i at noen (godt mulig en eller flere andre tenåringer) kan være "født" med evner til å gjøre noe sånt mot et annet menneske.

Skrevet

En slik oppførsel tror jeg går utover det å ville ha oppmerksomhet. Her er det tatt en rekke bevisste valg som viser at her trengs det profesjonell hjelp! Tenk hva denne personen kan gjøre som voksen, overgangen fra dyr til mennesker er ikke så stor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...