Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Måtte le godt da jeg så disse skoene, Five Finger Shoes. De ser ikke ut, men ifølge produsenten får man nærmest et nytt liv hvis man begynner å bruke dem. Vi lo godt av Crocs i begynnelsen også (greit, mange ler enda) - kanskje dette blir en ny trend før vi vet ordet av det? :ler:

Endret av Susannah
Videoannonse
Annonse
Gjest Gitte
Skrevet

:overrasket::overrasket::overrasket:

Det må være de styggeste "skoene" jeg noen sinne har sett...

Skrevet

Skal man ha tærne inni de greiene der? Det må da være ulidelig vondt å gå med?

Skrevet (endret)

Fy da! Jeg tror jeg styrker leggene mine med MBT'en i stedet.

(Men må jo være ærlig nok til å innrømme at jeg sa fysj til Crocs også - og nå har jeg et par selv. :rodme: )

Endret av Cata
Skrevet

:hoho: Dette er da de rareste og mest morsomme skoene jeg har sett noen gang! Må da være inspirert av en eller annen sci-fi serie. Mangler bare romdrakta nå.

Men helt ærlig så synes jeg faktisk crocs er styggere.

Skrevet
Fy da! Jeg tror jeg styrker leggene mine med MBT'en i stedet.

(Men må jo være ærlig nok til å innrømme at jeg sa fysj til Crocs også - og nå har jeg et par selv. :rodme: )

Hva er MBT?

(Og jeg må også innrømme at jeg lo høyt av de fargerike plastskoene da de kom, men nå har jeg et par Crocs selv og planlegger å kjøpe et til... Motens veier er uransakelige)

Skrevet
Masaisko :) .

Det høres interessant ut! Har du en link så jeg kan se dem?

Skrevet
Her er hjemmesiden. Hvis du søker på "masai" så finner du også noen tråder om dem her på forumet :) .
Skrevet

Har sagt fysj til crocs og jeg, og ALDRI bikket på meningen min. Jeg har fått hudpleier veninnen min til å slutte å bruke dem på jobb og..da jeg sa at det faktisk var grunnen til den statiske elektrisiteten. Hun ble kjempeglad for opplysningen.

Crocs ser ikke ut, og heller ikke disse. Sikkert i samme liga ja. Tusen takk for titten :)

Skrevet

Jeg har sånne sokker, og bare det er ubehagelig nok å gå med. Kan ikke tenke meg at det er noe bedre med gummi.

Skrevet
Jeg har sånne sokker, og bare det er ubehagelig nok å gå med. Kan ikke tenke meg at det er noe bedre med gummi.

Jeg også, fikk sånne sokker til jul fra en venn i USA for noen år siden, da hadde de ikke kommet til Norge. Vi synes de så sååå morsomme ut, men de var j**** å gå med, kjempeekkelt at tærne ble delt på den måten.

Skrevet

Noe så stygt! Og det betaler folk for å gå med? Forøvrig har jeg aldri vært noen fan av vanlige crocks heller og den meningen har ikke forandret seg.

Skrevet

:ler: De var helt grusomme!

Ja, sånne sokker er forferdelige. Og med de skoene må man jo nesten ha sånne sokker, kan jo ikke bruke vanlige sokker i de...? :ler::ler::ler:

Skrevet
:ler: Ja, disse skoene tok kaka! Verste jeg har sett...!
Skrevet
:ler: De var helt grusomme!

Ja, sånne sokker er forferdelige. Og med de skoene må man jo nesten ha sånne sokker, kan jo ikke bruke vanlige sokker i de...?  :ler:  :ler:  :ler:

Det har jeg ikke tenkt på, men du kan jo ikke ha vanlige sokker i dem? Hadde vært artig å prøve om de er så gode som produsenten lover, alle dine sorger skal bli slukket med disse skoene i følge dem i allefall :ler:

Gjest Tweek
Skrevet

Herregud å stygge! Crocksene blir jo som de lekre pumpsene i forhold!

Uggs kan jeg kjønne for de virker behagelige selv om jeg aldri har prøvd, men dette var jo letterliiiiiiiiiiiiiiig :hoho:

Skrevet

http://vibramfivefingers.com/

Det er nok ikke meningen at man skal ha på sokker i slike sko. Skoene skal visstnok gi deg følelsen av å gå barfot.

Skoene var jo ikke særlig fine, men kan nok tenke meg noen situasjoner der jeg kunne ønsket å gå i slike hvis de er gode på foten.

Gjest Tweek
Skrevet

Jeg kan ikke tenke meg at jeg får følelsen av å gå barfot i en gummisko som er overalt og plager meg mellom tæsene mine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...