Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg vil brenne en film som jeg har lastet ned fra nettet... og lurer på hva jeg skal velge. Tror det er nero 6 jeg har. Hadde blitt glad for steg for steg veiledning :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det en dvd eller avi,divx fil du har lasta ned

Skrevet

Så vidt jeg kan se er det avi. Har ikke peiling på hva det er ;)

Skrevet

Da kommer neste spørsmål, skal denne spilles av på en dvd spiller og har spilleren støtte for divx, det vil stå på dvd spilleren. Det avgjør hvilken måte nero skal brukes. Skal du kun spille platen på datan er det svært enkelt

Skrevet

Vi får ta det enkle... Skal spilles på data

Skrevet (endret)

Jeg brenner avi-filer med Nero Vision. Da får du laget meny og det er kuult ass. :)

...og nå så jeg at du skulle se filmen på dataen, og da er det ikke så nøye at det ser fancy ut...

Endret av Pimbila
Skrevet

Er nero vison en annen versjon?

Skrevet

jeg venter fortsatt jeg :cry:

Gjest Reisende John
Skrevet
jeg venter fortsatt jeg :cry:

Hvis du skal se den på samme datamaskin som filen ligger på nå trenger du ikke å brenne filmen på en cd eller dvd. Alt du trenger er et program som kan vise filmen.

VLC movieplayer er svært bra til dette formålet, og kan lastes ned gratis på web. Gjør et søk etter den, last ned og installer.

Hvis du skal se filmen på en annen maskin enn der filmen ligger nå trenger du kun å flytte filmen over på en cd eller dvd. Hvilket som helst brenneprogram lar deg gjøre det. Du brenner da data på platen, ikke bruk menyene som snakker om film.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...