Salamandra Skrevet 27. februar 2003 #1 Skrevet 27. februar 2003 Må bare fortelle at jeg kjøpte ny bil i går..!! 2001 modell Skoda Fabia.. Her er et bilde av en tilsvarende bil (med samme farge)men med mindre utstyr enn den jeg har kjøpt: http://php.autodb.no/car/requestframe.php3...&template=t-rex Skal få den i morgen ettermiddag.. *vurderer å sove i bilen i helgen*
Gjest Chica Skrevet 27. februar 2003 #3 Skrevet 27. februar 2003 Grattis med ny bil! Når jeg skal ha meg bil blir det nok en slik en, selv om jeg helst ville hatt en med 4WD. Fabia'en er kjempegod å kjøre, og akkurat passe stor til mitt bruk. (Frakte meg og matpakken til jobb, og treningsbagen til trening...)
Eowyn Skrevet 28. februar 2003 #4 Skrevet 28. februar 2003 Hihi, kjøpte også ny bil igår!! En lexus IS 200, 2000 modell!!!! 8)
Salamandra Skrevet 28. februar 2003 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2003 Kult :D Moro med ny bil , da.. Gleder meg som en unge til jeg skal få Fabia'n min etterpå i dag..
Nitha Skrevet 28. februar 2003 #6 Skrevet 28. februar 2003 Vi har også kjøpt bil i dag. En ny golf med alt av utstyr utenom navigasjonsanlegg. Vemodig å skille seg ad med den gode gamle diesel-golfen min men... Nitha
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2003 #7 Skrevet 1. mars 2003 Vi er på utsikk etter ny bil, men har ikke helt bestemt hva vi skal ha. Det eneste vi vet, er at det skal være stasjonsvogn. Ønsker meg Opel Astra.
Gjest care Skrevet 1. mars 2003 #8 Skrevet 1. mars 2003 Jeg kjøper nok bil om et halvt år, først skal jeg bromme rundt på min svigerbrors fiat, mens han jobber i usa et halvår.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå