Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest prestekrage
Skrevet (endret)

Heisann!

Sommeren nærmer seg og planleggingen er i full gang. Sommer'n er for meg masse musikk- på festival eller annen livescene. Men - flere enn meg sikkert- går alltid glipp av en eller annen konsert vi egentlig så gjerne skulle fått med....

Derfor: En tipse-tråd- KONSERTER- hvor når hvem?????

For min del er lista foreløpig:

Norwegian Wood

Hovefestivalen (3 dager)

Quart (1 dag)

Øya-fastivalen

Hamar Musicfestival

Vurderer også sterkt å få med meg Rolling Stones- ikke fordi jeg er så stor fan- men noen ting bør man bare få med seg i livet...

Du da- hvilke planer har du- kanskje noen gode konserter på lur???

Endret av prestekrage
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til nå i år har jeg sett Sivert Høyem to ganger og Brett Anderson.

Jeg drar til Glasgow for å se Brett Anderson igjen i mai.

I sommer skal jeg sannsynligvis tre dager på Hove. Skal også på Quart, men vet ikke helt hvor mange dager jeg blir der.

Ellers drar jeg på andre festivaler/konserter hvis det dukker opp noe bra!

Skrevet

Ellers så dukker Rolling Stones opp i Oslo i august.

Skrevet

Jeg har lyst til å få med meg en festival eller to: Norwegian Wood, Øya festivalen eller Storsjøyran. Men har ikke kommet så langt i planlegginsfasen, så jeg har ikke orientert meg for hvilke artister som er booket så langt.

Og så skal jeg på Metallica på Valle Hovin i juli da.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg har planer om å dra på konsert med Aha i Tromsø i august (tror jeg).

Skrevet

Smashing Pumpkins skal ut på turne i sommer etter å ha blitt gjenforent.. så skal vel prøve å komme meg på en konsert.. Håper på at de kommer til Roskilde!

Skrevet

Gogol Bordello på Storåsfestivalen!. <3 jeg drømmer om det ca hver natt. Det kommer til å gjøre året mitt.

Gjest prestekrage
Skrevet

Gogol Bordello skal på øya også!!!

Er de som så langt er det store trekkplasteret for min del. Så de på quarten i fjor- skal se de i år også!

Metallica vurderes dersom jeg får tak i billetter som ikke koster skjorta...

Skrevet

Jeg skal på Metallica på Valle Hovin 10. juli. Eller dvs jeg har billett, men kommer litt an på om knøttet i magen (men som ikke vil være i magen i juli) vil at mamma skal dra. :ler:

Gjest -eline-
Skrevet

Har allerede vært på Sivert Høyem (Rockefeller 22.02) og Bigbang (Sentrum Scene 22.03), foreløpig så står disse for tur:

-Roger Waters (Bergen 29.04)

-Norwegian Wood (14.06): Tori Amos!!!

-Øyafestivalen (hele! Gleder meg!)

Har i tillegg veldig lyst til å dra innom Storåsfestivalen, og for første gang på mange år så frister faktisk Quart (har ikke vært der siden 98... :sjenert: ), i tillegg til at Vinjerock midt oppi Jotunheimen høres kult ut (vi skal i område og gå i fjellet mens det er så muligheten for at vi stikker innom er absolutt tilstede). Kunne og ha tenke meg å sett Rolling Stones, men vi er på Øya da så da blir det ikke noe utav det.

Skrevet

På grunn av jobb vet jeg ikke hva jeg kan få med meg, noe som er veldig irriterende.

Imidlertid informerte en venninne meg om at i anledning EUs jubileum skal Zucchero og Scorpions ha konsert i Brussel! :overrasket::ler::ler:

(takk skal du ha!)

Det kvalifiserer ikke til Eurotrash engang. Håper imidlertid at det blir noe annet bra.

Skrevet

Inferno festivalen nå i påsken iallefall

Skrevet
Inferno festivalen nå i påsken iallefall

Og Melvins på tirsdag!

Så blir det vel Notodden-tur på seinsommeren, veit jeg. Candlemass, Therion, Testament osv. Blir kjekt.

Skrevet

Konserter gjør jo livet så mye bedre!!

Har allerede vært på noen i år, som Kristin Asbjørnsen, 120 days og Marte Wulff.

April blir en travel måned, med Scissor Sisters, The Ark og Vidar Johnsen.

I juni er det Norwegian Wood (dag 1) og i august er det øya. Har billett til Stones også, men er litt usikker. Koster veldig mye penger... Men kommer hvertfall til å være ved Valle Hovin under konserten.

Årets foreløpig siste er Gwen Stefani i oktober. Men det dukker vel opp endel andre konserter etter hvert også.

Et ganske så bra konsertår for min del, altså :)

Skrevet

skal få med meg Seigmen konsert.

gleeeeder meg:) ellers så hører jo alle typiske sommerkonserter med som de lillos, postgirobygget og dum dum f.ex

Gjest DyneTryne
Skrevet

Jeg og en kompis skal spore opp the mars volta og forfølge dem hvis de kommer til europa, vi går hvor som helst!!

Skrevet
Konserter gjør jo livet så mye bedre!!

:Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...