Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste denne artikkelen akkurat nå, det ser ut til at britisk arbeiderklasse harrystil nå slår igjennom på motefronten over hele fjøla.

Hver gang jeg er i UK ser jeg på forundring på ungdommer som kler seg sånn, det er altså dyre joggesko, treningstøy, store "gull"kjeder og digre øreringer som gjelder. Jentene har ofte bleket, slett hår som er satt opp i en veldig stram hestehale (sk. Croydon facelift :ler: )

I Belfast som er som min andre hjemby så går alle (fra 8- 50) sånn, og jeg skjønner bare ikke hva som er så fascinerende med denne stilen, det har liksom blitt arbeiderklasseuniformen. Jeg mener, hvis man absolutt skal kjøpe merkeklær så kan man jo kjøpe noe pent? Men neida, det går i kjipe Adidasbukser med overdel i sterk farge. (jfr. Vicky Pollard) Men sportsforretningene spretter opp overalt da. Det er bra business for dem...

Hva mener dere om denne stilen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Urgrimt er min mening! Kommer aldri til å gå i noe liknende.

Gjest Tweek
Skrevet

Æsj, de engelskmennene har det ofte at de må trekke fram stygge ting. De er noen merkelige folk

Skrevet

Ingen fare for at jeg adopterte denne stilen i løpet av mine fire år i "Ole Blighty."

Grøss og gru! Stilen er grufull og de som går i den har og en tendens til å lukte uvasket og svett.

Mange later til å tenke at stilen er komplett først når man har sovet i klærne noen dager, fått passende fett hår, røyket seg inn med x antall pakker marlboro lights og et par fete pubertale kviser midt i panna.

Mmmmm,attractive...

(Forresten så er Croydon face lift'en nært beslektet med Grorud palma :ler: )

(Meaty: Har du sett Red Nose day sketsjen med kate Moss som Vicky Pollards søster??? http://www.youtube.com/watch?v=JzYMLq9y8v8 )

Skrevet

Tenker østfold og campingplass jeg. Nær slektning av grilldressen.

Skrevet

Hihi, så kuult, daa.

Skrevet

Definitivt ikke en trend jeg kommer til å følge.... :forvirret:

Gjest -eline-
Skrevet

Jeg leste og den artikkelen, etter å ha bodd i UK i tre år og sett denne vakre "stilen" i levende livet så skjønner ikke jeg hva det er å trakte etter... Så nei, ikke.no burberry caps, joggesko og treningsdress sammen med blingbling her nei :ler:

Men Vicky Pollard er jo morsom da ;)

Skrevet

(Meaty: Har du sett Red Nose day sketsjen med kate Moss som Vicky Pollards søster???  http://www.youtube.com/watch?v=JzYMLq9y8v8 )

Den sketsjen hadde jeg ikke sett før, enda jeg sluker alt som finnes av Little Britain :) Den var topp!

Men Vicky Pollard er jo morsom da ;)

Ja hun er liksom ur-eksemplaret av arten :ler: Det er jo henne man tenker på når man ser disse folka..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...