minnimy Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 er det vanlig at min samboer og forloveren hans går i samme klær på den store dag? evnt noe som skiller?
Frey Skrevet 23. mars 2007 #2 Skrevet 23. mars 2007 Hvis din kjære stiller i livkjole så passer det seg ikke helt at forloveren kommer i lindress for å si det sånn, men identiske behøver de ikke å være
Mrs B Skrevet 23. mars 2007 #3 Skrevet 23. mars 2007 Opp til dere, bare så lenge forlover'n ikke tar "glansen" fra brudgommen!!!
Malama Skrevet 24. mars 2007 #4 Skrevet 24. mars 2007 Min forlovede har tenkt å stille i sjakett, mens hans forlover har tenkt å komme i mørk dress. Synes det er greit jeg, han skal få bruke noe han føler seg vel i. (Pappa stiller i smoking da, han skal føre meg opp) Forloveren får uansett sånn brystbukett, så han skiller seg ut fra de andre dresskledde gjestene likevel. Min forlover kommer i en fin kjole regner jeg med, og vil jo sånnsett ikke se no annerledes ut enn andre pent pyntede unge kvinner, så jeg synes det er helt greit at hans forlover stiller i dress når han vil det.
minnimy Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. mars 2007 takk for svar jeg hadde ikke tenkt på det inntil forloveren lurte på om det var vanlig,det er visst en gammel skikk, uansett så blir de ikke helt lik hvis de velger samme farge på dress,så kan vest eller skjorte være litt annderledes..... vi får se kan være min kjære skal gå i ivory dress med lang jakke med litt gull på vesten eller slipset.men vet ikke før han prøver den på....jeg selv har ivory kjole.... tenke tenke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå