mamma_mia Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 Har 2 venninner jeg har kjent lenge, hun ene i snart 20 år og hun andre i ca 10 år.. Har valgt hun jeg har kjent lengst som forlover, da vi har en lang fortid sammen og er nesten som søstre. Var også naboer i mange år. Vi har kontakt flere ganger i uken. Så er saken den at jeg gruer meg til å fortelle dette til hun andre venninna mi, som ikke har så mange venner og betrakter meg som en av de nærmeste.. Noe hun også er da. Er redd hun vil bli såret.. Vil helst ha bare en forlover da..
Mrs B Skrevet 23. mars 2007 #2 Skrevet 23. mars 2007 Du får vel bare si det som det er, at du velger henne som du har kjent lengst. Ingen vits å komme på en annen "unnskyldning". Min venninne gjorde akkurat det samme mot meg, valgte ei som ho har kjent lenger (men vi er venniner alle 3). Men snakk ordentlig med ho, ikke bare nevn det i bilen i det du skal slippe henne av, det gjorde nemlig min venninne.. Ikke så kult akkurat! Men respekterer valget, selv om hun er min forlover.
naley Skrevet 24. mars 2007 #3 Skrevet 24. mars 2007 Jeg valgte barndomsvennina mi framfor ei av mine andre gode venniner. Det er bare å si det slik det er. valget kommerut i fra den du har kjent lengst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå