Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 Hei. Var sammen med nye loverboy i går, men æsj da jeg har mensen sugde jeg han heller to ganger, og svelget all spermen. Utover kvelden fikk jeg sånn rar følelse i magen, sånn merkelgi vondt. Kan det virkelig skyldes spærmen??? For det er da ikke farlig å svelge sperm?? Hva inneholder det egnentlig?
manducabulla Skrevet 23. mars 2007 #2 Skrevet 23. mars 2007 Jeg har aldri fått vondt i magen av sperm.. Og aldri hørt at det er noe farlig. Hva det inneholder? Det inneholder guttens gener eller arvemateriale. Neida. Vet bare at det inneholder proteiner. Proteinshake.
venus* Skrevet 23. mars 2007 #3 Skrevet 23. mars 2007 Kanskje du er gravid!! Hehe, sorry. Tror ikke det er pga sæd at du har vondt i magen. Det er stort sett bare proteiner og saltvann.
Wildy Skrevet 23. mars 2007 #4 Skrevet 23. mars 2007 Siden du har mensen... er det ikke mer sannsynlig at det er den som gir magesmertene? Just a thought.....
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2007 #5 Skrevet 23. mars 2007 Jeg har aldri fått vondt i magen av sæd, men jeg har blitt uvel. Tror det kommer litt an på mengden, og muligens hva han har spist? :klø:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå