Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med en jente i 5 år nå. Tiden er kommet for å gå videre. Dette er noe jeg har tenkt på i snart 1 år, det finnes ikke lenger det vi hadde. Det var noe magisk med oss, vi kunne ikke få nok av hverandre, vi var så nær. Nå er vi som to øyer uten en bru. Jeg har ofte tenkt på at jeg kanskje krever for mye av kjærligheten, jeg kan slå meg til ro, alle forhold vil oppleve dette, kanskje følelsene blusser opp igjen. Jeg tror ikke det. Jeg vil videre. Hun, min gode vil nok ikke at vi skal si farvel. Det smerter meg å tenke på at jeg skal gjøre et nydelig vesen så vondt. Hva kan jeg gjøre, og hvordan skal jeg gjøre det?

Kaazan

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan du skal gjøre det slutt? det er du som kjenner dette mennesket...men generellt tenker jeg at det er best "med så skånsomt" som mulig..dvs, fortelle sannhet men pakke inn ord, snakke om gråt, sorg, savn og følelser som hører med..forstå mulige reaksjoner som kan komme og møt dem..

Gjest Gjest
Skrevet

Vær ærlig. Ikke gi henne falske forhåpninger ved å være tvetydlig. Si det du skal si på en direkte, men skånsom måte..

Gjest Corto Maltese
Skrevet

si det er slutt...Det er ikke værre en det

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, si det er slutt og la det være med det. Har altfor mange kamerater som skal 'trøste' den de har gjort det slutt med. Gir bare nye forhåpninger hos det stakkars offeret og er ydmykende også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...