Gjest vimselot Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 Jeg trodde venner hjalp hverandre og hvis de ikke kan hjelpe så sier de i fra. Men jeg er så møkka lei av å stille opp for andre nå, som ikke gir noe tilbake, bare kommer hit og klager fordi jeg må rydde litt på kjøkkenet fordi maten ikke lager seg selv... Hun venninna mi ringte, og hadde tomt kjøleskap. Hun vet at jeg har blåveis og hjernerystelse. Først ble hun sur da hun kom, fordi jeg brukte to minutter på å rydde på kjøkkenet. Jeg hadde mat, men den spiste hun. HUn lovte å handle for meg for hun skulle på butikken og hun har bil, men så begynte hun å forandre mening og sa at hun hadde nok å handle for hun hadde ikke mat i sitt hjem... Da ba jeg henne gå. Hun gikk, men er dette vennskap? Vennskap er vel gjensidig respekt og ikke bare komme og klage og se på blåveisen min? Hun sladrer som fan også, men det tror jeg er løgn. Jeg vet ikke hva jeg skal tro, men jeg ble deppa for jeg er glad i henne, men hun knuser folk og kunne like gjerne ikke kjent henne... Jeg har hjulpet henne mange ganger, hun har også hjulpet meg, men den måten hun var på i dag, var ...
Gjest vimselot Skrevet 23. mars 2007 #2 Skrevet 23. mars 2007 selvfølgelig overlever vennskap krangel... Dette er en frustrasjonstråd, og jeg måtte bare skrive om det. Spørsmålet var egentlig, hva gjør man for sine venner og hva gjør man ikke?
Gjest Corto Maltese Skrevet 23. mars 2007 #3 Skrevet 23. mars 2007 man gjør for venner hva man vil venner skal gjøre for seg selv
Gjest vimselot Skrevet 23. mars 2007 #4 Skrevet 23. mars 2007 Ja, et logisk og pent svar. Corte mann, hva ville du gjort hvis du både har hjernerystelse og en eks-kollega frir til deg og en (flere) trur at du er selve klagemuren? Du ville ikke takla det. Jeg er blitt mer og mer stille, for nå får det snart være nok...¨
Gjest Corto Maltese Skrevet 24. mars 2007 #6 Skrevet 24. mars 2007 Ja, et logisk og pent svar. Corte mann, hva ville du gjort hvis du både har hjernerystelse og en eks-kollega frir til deg og en (flere) trur at du er selve klagemuren? Du ville ikke takla det. Jeg er blitt mer og mer stille, for nå får det snart være nok...¨ ← hva jeg takler og ikke takler vet vel du egentlig ingenting om.
Gjest vimselot Skrevet 24. mars 2007 #7 Skrevet 24. mars 2007 Nei, og det var ikke personlig ment. Det har bare skjedd litt for mye i løpet av de siste dagene her... Selvfølgelig stiller man opp for venner hvis man kan. Men i går fikk jeg inntrykk av at hun bare kom for å se på blåveisen min. Jeg har fått telefon fra felles bekjente og da har hun fortalt om at jeg har hjernerystelse og at jeg har surret litt sammen med en eks. Det har hun fortalt etter at hun gikk herfra. Jeg forstår at hun fortalte om hjernerystelsen, men hun trengte ikke fortelle om meg og eksen. Hvis jeg ville hatt det offentliggjort, kunne jeg fortalt det selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå