Gå til innhold

Vaske crocs-sko i vaskemaskin?

Anbefalte innlegg

Gjest ¤Ronja¤
Skrevet

Går det an å vaske crocs-sko i vaskemaskin? Kor mange grader kan dei eventuelt vaskast på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om Crocs kan vaskes i maskin, men de kan jo gjerne sprites med 70 % sprit. Lurer på å vaske i maskin selv, så det blir spennende med svar...

Skrevet

Mine har vært mange runder i vaskemaskinen, ingen problemer.

Gjest ¤Ronja¤
Skrevet

Kor mange grader?

Eg brukte mine under fødselen, og kunne godt tenkt meg å fått vaska dei skikkeleg...

Skrevet

Jeg har vasket mine på 40 grader.

Skrevet

Pleier ha mine i en bøtte "til vask" og spriter de. Men har hatt de 2 gang i maskinen på 40 grader,gikk helt fint.

Skrevet

Hvorfor er det ønskelig å sprite de???

Gjest grønnsåpe
Skrevet

Jeg jobber i skobutikk, og crocs skal helst vaskes for hånd ;)

går sikkert fint å vaske i maskin ja, men vi har fått beskjed om at de helst skal vaskes for hånd.

Skrevet
Hvorfor er det ønskelig å sprite de???

Fordi jeg jobber i helsevesnet og bruker de på jobb.

Gjest Fruktfat
Skrevet

de kan vaskes i maskin på 40 grader

Gjest *Magica*
Skrevet
Jeg vet ikke om Crocs kan vaskes i maskin, men de kan jo gjerne sprites med 70 % sprit.  Lurer på å vaske i maskin selv, så det blir spennende med svar...

Ærlig talt! Har du en flaske med fin 70 % stående, bytter du vel ikke ei god fyll mot reinesko???

:klaske:

Skrevet

Vasket mine på 80 grader for en uke siden, så de tåler mange grader. Det er jo nettopp en ting som er positiv med disse skoene, de er lette å rengjøre og bør være det siden de er så populære i helsevesenet.

De er ikke akkurat kjempepene de crocsene, men føttene mine har aldri trives så godt som i disse skoene. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...