Gå til innhold

Hva skal du se på tv i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søndag i dag.

Benker meg foran skjermen klokka 20.15 for å se Der ingen skulle tru at nokon kunne bu, fortsetter med Et iskaldt kappløp og den påfølgende filmen Insomnia- Den som synder sover ikke. Alt på NRK 1.

Ser ut til en lang tv-kveld i dag ja :)

Videoannonse
Annonse
Gjest *Magica*
Skrevet

Det var sånn omtrent tv-kvelden min også, Lillie. :)

I kveld skal jeg se den danske krimserien. Veldig bra, men jeg ble skikkelig sur forrige mandag da det viste seg at det bare er sesong 1 de sender. Sesong 2 (med 10 nye episoder) spilles visst inn nå.

Skrevet

I kveld skal jeg se Hotel Cæsar, Top Model og kanskje Designerspirene.

Skrevet

I dag blir det Cæsar og Slankekrigen 3 :)

Skrevet

I kveld - Criminals Minds. Synes dette er en bra serie.

Skrevet
I kveld skal jeg se den danske krimserien. Veldig bra, men jeg ble skikkelig sur forrige mandag da det viste seg at det bare er sesong 1 de sender. Sesong 2 (med 10 nye episoder) spilles visst inn nå.

Helt enig - det kunne vi fått vite litt før! :frustrert: Men da hadde kanskje færre sett på?

Bare det ikke ender i en slags Lost-prosess, med endeløse hypoteser uten svar... :ler:

Skrevet

Dansefeber og frustrerte fruer

Gjest *Magica*
Skrevet
Helt enig - det kunne vi fått vite litt før! :frustrert:  Men da hadde kanskje færre sett på?

Bare det ikke ender i en slags Lost-prosess, med endeløse hypoteser uten svar... :ler:

Nei, det skal visst være avsluttet etter 20.epiosde.

I kveld skal jeg se "seks som oss". Bra serie! :)

Skrevet

Tirsdag betyr Frustrerte fruer, Seks som oss og den om Doug og Carrie (husker ikke navnet nå...). På rappen - skikkelig maraton :ler:

Skrevet

I dag er det Dansefeber, Frustrerte Fruer og Kongen av Queens dersom jeg ikke har lagt meg.

Skrevet

Home and Away (selvsagt ;)) Hotel Cæsar kanskje, Golden Goal. Har ikke TV3 så jeg får ikke sett landskampen og det irriterer meg :sur: Så må jeg se sporten.

Skrevet

Jeg vil se Gilmore Girls.

Og det skaper vel et liten kræsj med den fotballkampen...

Gjest Tessmira
Skrevet

nå skal jeg se resten av hotel cæsar, også skal jeg se rikets røst senere i kveld.

Skrevet

Rikets Røst, og etterpå My name is Earl.

Skrevet

Top Model, Påskenøttene på Tv 2, og Designerspirene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...