Gå til innhold

Hva skal du se på tv i kveld?

Gjest *Magica*

Anbefalte innlegg

Søndag i dag.

Benker meg foran skjermen klokka 20.15 for å se Der ingen skulle tru at nokon kunne bu, fortsetter med Et iskaldt kappløp og den påfølgende filmen Insomnia- Den som synder sover ikke. Alt på NRK 1.

Ser ut til en lang tv-kveld i dag ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Magica*

Det var sånn omtrent tv-kvelden min også, Lillie. :)

I kveld skal jeg se den danske krimserien. Veldig bra, men jeg ble skikkelig sur forrige mandag da det viste seg at det bare er sesong 1 de sender. Sesong 2 (med 10 nye episoder) spilles visst inn nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld skal jeg se den danske krimserien. Veldig bra, men jeg ble skikkelig sur forrige mandag da det viste seg at det bare er sesong 1 de sender. Sesong 2 (med 10 nye episoder) spilles visst inn nå.

Helt enig - det kunne vi fått vite litt før! :frustrert: Men da hadde kanskje færre sett på?

Bare det ikke ender i en slags Lost-prosess, med endeløse hypoteser uten svar... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Magica*
Helt enig - det kunne vi fått vite litt før! :frustrert:  Men da hadde kanskje færre sett på?

Bare det ikke ender i en slags Lost-prosess, med endeløse hypoteser uten svar... :ler:

Nei, det skal visst være avsluttet etter 20.epiosde.

I kveld skal jeg se "seks som oss". Bra serie! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag betyr Frustrerte fruer, Seks som oss og den om Doug og Carrie (husker ikke navnet nå...). På rappen - skikkelig maraton :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Home and Away (selvsagt ;)) Hotel Cæsar kanskje, Golden Goal. Har ikke TV3 så jeg får ikke sett landskampen og det irriterer meg :sur: Så må jeg se sporten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...