Gjest *Magica* Skrevet 23. mars 2007 #1 Del Skrevet 23. mars 2007 Hva skal du se på tv i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 23. mars 2007 #2 Del Skrevet 23. mars 2007 Jeg skal se Legally Blond på svensk TV1. Den er lett og morsom og Reese Witherspoon er helt skjønn i den! Og så skal jeg selvfølgelig se siste episode av Seks fot under. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 23. mars 2007 #3 Del Skrevet 23. mars 2007 Hos oss er fredag TV-kveld, så her tar vi hele rekka, med: Beat for Beat Nytt på Nytt Først og Sist Thomas og Harald (glaner på skjermen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elanor Skrevet 23. mars 2007 #4 Del Skrevet 23. mars 2007 Jeg skal se Legally Blond på svensk TV1. Den er lett og morsom og Reese Witherspoon er helt skjønn i den! ← Takk for tipset. Jeg har ikke sett den filmen. Så da er planen i kveld: Entourage, Legally Blonde og Six feet under. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 23. mars 2007 #5 Del Skrevet 23. mars 2007 Den aller siste episoden av six feet under Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 23. mars 2007 #6 Del Skrevet 23. mars 2007 Nytt på Nytt og Six Feet Under. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 23. mars 2007 #7 Del Skrevet 23. mars 2007 hotell cæsar (sett) Deal or no deal (står på i bakgrunnen) nytt på nytt senkveld med thomas og harald Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 23. mars 2007 #8 Del Skrevet 23. mars 2007 Den aller siste episoden av six feet under ← Nei Er det siste? Dumt, men den må jeg ikke gå slipp av... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Magica* Skrevet 24. mars 2007 #9 Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg skal se kåringen av den største reality-stjernen. Tror jeg, egentlig litt tullete, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 24. mars 2007 #10 Del Skrevet 24. mars 2007 Hvilken kanal går den kåringen på? Fant den ikke i mitt program. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 24. mars 2007 #11 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) Jeg skal ikke se på tv i kveld. Lørdager og fredager er de verste tv-kveldene jeg vet om, men jeg er blitt anbefalt å ikke lese, se på tv eller gå turer eller være på internet nå. Morsomt. Ingen har sagt at jeg ikke kan skrive her, men jeg kan touch og kan skrive i blinde... Endret 24. mars 2007 av vimselot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 24. mars 2007 #12 Del Skrevet 24. mars 2007 Ikveld skal jeg se "my family" ("Hvilket Liv" på norsk) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elanor Skrevet 24. mars 2007 #13 Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg hadde kanskje tenkt til å se på "The village" på Tv2. Ellers er lørdag er en dårlig TV-dag. Har har pleid å kikke litt på dette Topp 10-showet, men beste reality-stjerner er kanskje den dølleste kategorien jeg kan tenke meg. Men hvis jeg kjeder meg nok så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Tara* Skrevet 24. mars 2007 #14 Del Skrevet 24. mars 2007 Nå er det landskamp her ... en stund etterpå går mannen til sengs (han har jobb-helg) ... Da skal jeg titte rundt og se om jeg finner en film å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 24. mars 2007 #15 Del Skrevet 24. mars 2007 Doctor Who! Blitt helt hekta. Må se, må se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Pigalopp Skrevet 24. mars 2007 #16 Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg sitter og gløtter på årets rareste fotballkamp nå. Ellers har jeg ingen tv-planer. Det er så mye dårlig på tv på lørdager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Magica* Skrevet 25. mars 2007 #17 Del Skrevet 25. mars 2007 Et iskaldt kappløp på NRK. Muligens Nytt på nytt-reprise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 25. mars 2007 #18 Del Skrevet 25. mars 2007 I dag er det "men in trees", dersom vi husker det (det er tilfeldig om vi gjør det, ser ca halvparten av epsiodene, sånn ca fra begynnelsen eller midt i..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Skrevet 25. mars 2007 #19 Del Skrevet 25. mars 2007 Jeg skal se One Tree Hill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuerza Skrevet 25. mars 2007 #20 Del Skrevet 25. mars 2007 One Tree Hill og kanskje Smallville Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå