Gå til innhold

Jeg vil så gjerne bli forelsket!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Anonym_*
Skrevet

Jeg har møtt en mann for en tid tilbake (5 mnd) som jeg bare liker SÅ godt!! :) Dessverre så treffes vi ikke så ofte, og det er vel egentlig problemet. Når vi treffes er det kun for ei helg (vi bor i ulike byer).Han er på vei til å flytte til min by, noe han hadde bestemt før vi møttes.

Uansett..Jeg får ikke tid til å kjenne etter hva jeg føler de ganger vi treffes..Lurer jo litt på om jeg har et snev av forelskelse, men er ikke sikker....

Han er veldig snill og omtenksom, oppmerksom, sosial, fin osv. Jeg er glad og føler meg vel i hans selskap. Han får meg til å føle meg trygg og viser at han liker meg på alle måter.. Og jeg er veeeeldig fysisk tiltrukket av han.. ;) faktisk aldri opplevd noe lignende..

Når vi ikke sees tenker jeg mye på han,og gleder meg til vi skal treffes igjen.

Vi er veldig like på mange måter,og jeg tror vi hadde fått det fint sammen.

Problemet er at hjertebanken og skjelvingen i knærne uteblir..Jeg tenker mye på dette og gjør nok et større problem utav dette enn det er..

Men hva om forelskelsen aldri kommer, skal jeg kutte han ut da??Blir trist ved tanken... :grine:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Gjør dere hverandre lykkelige?

Slik jeg ser den romantiske “rusen” noe forbigående. For enkelte varer den livet ut, men det at den ikke er der er ingen katastrofe. At dere trives med hverandre, har god kjemi, savner hverandre, og har like holdninger så er det et vel så sterkt grunnlag som rosa sukkerspinnskyer ;)

Gjest Gjest_Anonym_*
Skrevet

Han kommer til å flytte hit snart..bør jeg fortelle han at jeg ikke er forelsket?

Vi har snakket om at vi trenger tid sammen når han kommer hit for å finne ut av ting..Det er noe vi er enige om..Men jeg er redd han skal føle at jeg fører han bak lyset hvis jeg ikke sier noe!

Men så sier han nå selv at han hadde tenkt å flytte hit uansett,og at han ikke gjør det på grunn av meg...Da må jeg vel stole på det, eller?

Han er jo stor gutt! Dessuten vil jeg ikke skremme han vekk, det kan jo hende jeg blir forelsket etterhvert...

Jeg tror han er det i meg :)

Gjest Gjest
Skrevet

Kanskje ikke si “jeg er ikke forelsket i deg”, men heller noe i retning av det du fremhever i innlegget ditt? At du liker være sammen med han, at du liker han, at du savner han osv?

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

hmmmmmm, skjønte ikke helt hva du mente der, gjest...?

Men takk likevel for svaret! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...