Gjest nimbus Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 Jeg har blitt anbefalt av presten å ha med et sjal til å ha over skuldrene siden vi gifter oss i et muslimsk land, men jeg finner ikke noe i riktig hvitfarge. Kjolen er ivory, men mye lysere enn det meste annet jeg har sett som kalles ivory, ser hvit ut helt til jeg holder noe faktisk hvitt i mot...) Så det jeg lurer på er om jeg kunne hatt et mørkerødt sjal, siden jeg skal ha mørke roser i buketten og i håret. Vil det se rart ut? Eller tror dere det kan bli ok? Skal jo ikke ha på sjalet hele tiden, men vil ikke at det skal ødelegge antrekket... Bare 18 dager igjen nå!
Gjest Kitten Skrevet 23. mars 2007 #3 Skrevet 23. mars 2007 Ja, det er fint å ta igjen fargen fra buketten
♥Mirella♥ Skrevet 23. mars 2007 #4 Skrevet 23. mars 2007 (endret) Ville bare vise deg disse bildene Nå ligger ikke dette sjalet over skuldrene, men blir kanskje noe i samme bane som du har tenkt? Bilde1 Bilde2 Jeg synes ihvertfall det er kjempestilig! Endret 23. mars 2007 av Tez
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå