Emmely83 Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 Jippi! Idag fikk jeg pakka mi med mineralfoundation fra kiss me minerals. Har bestilt prøver, for å finne rett farge, så krukkene er ganske små. Har også fått sånn kost. Men i alle dager hvordan påfører jeg det? Skal jeg bare dyppe kosten nedi den bittelille krukka, eller skal jeg ta litt i hånden? Det er jo pulver og er redd jeg skal begynne og så svever pulveret helt bort. Kan/skal jeg ha helt ren hud under, også fri for ansiktskrem? Teknikker? Hvor mye pulver skal man bruke til ansiktet? Håper noen vil hjelpe meg
Philippa Skrevet 23. mars 2007 #2 Skrevet 23. mars 2007 (endret) Sjekk www.bareminerals.com. Der er det en video hvor de viser teknikken. Må legge til at du selvfølgelig kan ha ansiktskrem under. Bruk lite om gangen, o legg heller flere lag. Endret 23. mars 2007 av Philippa
Emmely83 Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. mars 2007 Det var jo bare superenkelt å legge og resultatet er jo blitt helt nydelig! Blir rørt altså, hehe! Nå er jeg superglad!!
Emmely83 Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. mars 2007 (endret) Jeg tok en kaffekopp. Holdt den i par sekunder i rennende varm vann utenpå kaffekoppen liksom under, sånn at den ble litt varm i bunnen. Tok oppi kjempelite pulver, blandet to forskjellige farger av prøvene, for den ene var ganske lys og den andre litt for mørk. Så tok jeg kosten nedi kaffekoppen og jobbet godt inn i kosten, og påførte! Med kaffekoppen fyker ikke pulveret så mye heller, noe jeg er redd for siden jeg bare har de prøvekrukkene. Har ikke så masse med penger akkurat nå heller så får ikke kjøpt vanlige str. Endret 23. mars 2007 av Emmely83
Emmely83 Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. mars 2007 Jeg har bestilt fra kissme.no Her kan du bestille prøver: http://kissme.no/nettbutikk/gruppe/list/25 Koster bare 30 kr pr prøve! Og det ser ut til å holde lenge også, for det er jo ikke så mye man trenger pr gang! Bronzeren jeg bestilte prøve på var derimot IKKE bra, for jeg fikk sorte prikker i ansiktet av den, jeg så nesten syk ut! Hvorfor skjedde det??? Ser ut som jeg har sorte prikker i HELE ansiktet. De kom kjempetydelig frem. hjelp! Men er strålende fornøyd med foundationene!!!
Chic' Wilma Skrevet 23. mars 2007 #8 Skrevet 23. mars 2007 Jeg tok en kaffekopp. Holdt den i par sekunder i rennende varm vann utenpå kaffekoppen liksom under, sånn at den ble litt varm i bunnen. Tok oppi kjempelite pulver, blandet to forskjellige farger av prøvene, for den ene var ganske lys og den andre litt for mørk. Så tok jeg kosten nedi kaffekoppen og jobbet godt inn i kosten, og påførte! Med kaffekoppen fyker ikke pulveret så mye heller, noe jeg er redd for siden jeg bare har de prøvekrukkene. Har ikke så masse med penger akkurat nå heller så får ikke kjøpt vanlige str. ← Det med kaffekoppen var jo en strålende ide. Har brukt tefat selv noen ganger men så mye bedre tenkt med en kopp. Rart det med bronzeren din, har selv kjøpt prøver på både Handsome og Hunk og det var ingen svarte prikker der. Fargene var litt mørke til meg da jeg er ultra blek og ikke helt solpudder typen, blir kanskje bedre til sommeren. Jeg ville sendt en mail ang. bronzeren for det med svarte prikker høres ikke helt vanlig ut.
India Skrevet 24. mars 2007 #9 Skrevet 24. mars 2007 tusen takk. nå har jeg også bestilt prøver. blir spennende
Emmely83 Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #10 Skrevet 24. mars 2007 Det med kaffekoppen var jo en strålende ide. Har brukt tefat selv noen ganger men så mye bedre tenkt med en kopp. Rart det med bronzeren din, har selv kjøpt prøver på både Handsome og Hunk og det var ingen svarte prikker der. Fargene var litt mørke til meg da jeg er ultra blek og ikke helt solpudder typen, blir kanskje bedre til sommeren. Jeg ville sendt en mail ang. bronzeren for det med svarte prikker høres ikke helt vanlig ut. ← Det er Hunk jeg har bestilt prøve av. Gjør som du foreslår jeg, å sende en mail! Hehe, kult hvis du fant det nyttig i kaffekoppen! Jeg lette egentlig først etter en kaffeskål, men så så jeg kaffekoppen og tenkte at det måtte være enda kjekkere. India: Spennende! Håper du også blir like fornøyd! Det er veldig kjekt å kunne bestille prøver, da slipper man bomkjøp som koster hundrevis av kroner. Dessuten så holder jo disse prøvene en god stund.
India Skrevet 28. mars 2007 #11 Skrevet 28. mars 2007 var krukkene du fikk fulle? noen av krukkene jeg fikk er det bare bitte litt i? er det riktig?
Millis Skrevet 28. mars 2007 #12 Skrevet 28. mars 2007 Er dette noe for oss med tørr hud, eller gjør det huden bare tørrere?
India Skrevet 28. mars 2007 #13 Skrevet 28. mars 2007 brukte kaffekopp jeg også. aldri har jeg blitt så fin med sminke. og nå skjønner jeg hvorfor det var så lite i krukkene,man trenger jo nesten ingen ting. øyenskyggene var jo kjempefine. og huden min har aldri føltes så glatt og myk med foundation på. perfekt sminke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå